Avatar billede sorenbuss Nybegynder
21. marts 2007 - 15:21 Der er 4 kommentarer

Fejl i WinXP

Min nyindkøbte bærbare har en fejl. Når jeg i et givet program skal trykke på en knap der åbner en dialogboks, lukkes programmet ned. Hvis jeg.f.eks. i Outlook Express skal vedhæfte en fil, skal jeg trykke på papirklipsen. Nu skal der komme en dialogboks, men istedet lukker outlook. Det samme sker i Netbank.
Vil nødigt geninstallere hele XP. Kan nogen finde på noget ?
m.v.h.
21. marts 2007 - 16:26 #1
... hvilken form for peje/klikke værktøj/mus bruger du ?
Avatar billede sorenbuss Nybegynder
22. marts 2007 - 16:06 #3
En ganske almindelig USB-mus.
Kan man slette gamle spørgsmål, oprettet for lang tid siden ?
22. marts 2007 - 20:39 #4
... bare for at dele problemet på midten - brug en anden MUS ...

PS: http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar