Avatar billede the_edge Nybegynder
19. marts 2007 - 11:07 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

for løkke

hejsa når jeg prøver at køre dette stykke kode siger den
For count = 1 to 8
If filesys.FolderExists("\\fil002\install$\InfoCD\Bladeservere\Template\") Then 'sæt kilde folder kopier folder over i den nyoprettd mappe
filesys.CopyFolder "\\fil002\install$\InfoCD\Bladeservere\Template", "\\bld00"+ count +"\c$\Program Files\InfoCD\InfoRecon" ''sæt den til

next count

uventet "next"
Avatar billede -mundi- Nybegynder
19. marts 2007 - 11:22 #1
nu er jeg ikke så stiv i VBscript, men mangler du ikke en "end if" ?
Avatar billede killerclown Nybegynder
19. marts 2007 - 11:23 #2
yup :o)
Avatar billede -mundi- Nybegynder
19. marts 2007 - 11:31 #3
Så smider jeg et svar
Avatar billede the_edge Nybegynder
19. marts 2007 - 11:33 #4
så det skal være sådan her

For count = 1 to 8
    If filesys.FolderExists("\\fil002\install$\InfoCD\Bladeservere\Template\") Then 'sæt kilde folder kopier folder over i den nyoprettd mappe
    filesys.CopyFolder "\\fil002\install$\InfoCD\Bladeservere\Template", "\\bld00"+ count +"\c$\Program Files\InfoCD\InfoRecon" ''sæt den til

    next count
        end if
Avatar billede -mundi- Nybegynder
19. marts 2007 - 11:43 #5
For count = 1 to 8
    If filesys.FolderExists("\\fil002\install$\InfoCD\Bladeservere\Template\") Then 'sæt kilde folder kopier folder over i den nyoprettd mappe
    filesys.CopyFolder "\\fil002\install$\InfoCD\Bladeservere\Template", "\\bld00"+ count +"\c$\Program Files\InfoCD\InfoRecon" ''sæt den til
      end if

    next count

ville jeg sige
Avatar billede the_edge Nybegynder
19. marts 2007 - 11:46 #6
jeg får stadig slut på sætning var ventet
Avatar billede thesurfer Nybegynder
19. marts 2007 - 11:49 #7
for count = 1 to 8
if ...
...
end if
next
Avatar billede the_edge Nybegynder
19. marts 2007 - 11:58 #8
der kan man bare se det virked med bare next.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
19. marts 2007 - 12:06 #9
Lad bare -mundi- få pointsne.. han/hun var tæt på, og rettede det med IF-END-IF..
Avatar billede the_edge Nybegynder
19. marts 2007 - 12:58 #10
ja det er rigtigt nok ^^
Avatar billede the_edge Nybegynder
19. marts 2007 - 12:58 #11
tak for hjælpen