Avatar billede madsbabz Nybegynder
17. marts 2007 - 11:37 Der er 3 kommentarer

Ny computer, som har kørt FINT indtil nu - opstartsproblem??

computeren starter normalt op, der kommer "Microsoft Windows" loading skærm, der kommer den blå skærm med "Velkommen til windows", curseren kommer til syne i et par sekundter, men der er ingen ikoner på baggrunden og den er sort. Så går skærmen ud, og compen rebooter..

nogle gange lykkeds det at komme ind i windows første gang (dvs overstående ikke sker), andre gange rebooter den selv 3-4 gange inden det virker..

Hvaaa? :P
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2007 - 17:14 #1
Jeg tror du har ramproblemer
Avatar billede senik4u Nybegynder
19. marts 2007 - 14:02 #2
Lyder som om du har et problem med varme . Har du tjekket om du har en køler der sidder løst eller der er for meget snavs i den.
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2007 - 08:28 #3
??