Avatar billede floetti Nybegynder
15. marts 2007 - 13:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Insert i db med arrays styret radio kanpper

Spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/764350

er flyttet fra javascript over i denne kategori. Lige for at overholde de forskellige regler.
Avatar billede floetti Nybegynder
15. marts 2007 - 13:19 #1
Eller det håber jeg det er... det var så ikke meningen at oprætte spørgsmålet flere gange, bare flytte det.
Avatar billede coderdk Praktikant
15. marts 2007 - 14:55 #2
Hvad er du nået til?
Avatar billede floetti Nybegynder
15. marts 2007 - 14:57 #3
Nå... men det var aldeles ikke så svært alligevel. Lavede det lige om igen og så sad den lige hvor den skulle:

Nu hedder radioknapperne:

<input type="radio" name="matchid[64]" value="1">
<input type="radio" name="matchid[64]" value="x">
<input type="radio" name="matchid[64]" value="2">

$match_tip = $_POST["matchid"];
foreach($match_tip as $gkey => $gval) {
echo $gkey . " = " . $gval . "<br>\n";
}

og det virker med flere radiokanpper med forskellige numre 65,65,66 o.s.v.

Altså, hvor svært kan det være ;o) - jeg takker for hjælpen fra roenving og coderdk, skal der afsættes points?
Avatar billede floetti Nybegynder
15. marts 2007 - 14:58 #4
ja eller den $match_tip variabel kunne så også godt stå i foreach, men det er lige en bagatelle...
Avatar billede coderdk Praktikant
15. marts 2007 - 14:58 #5
Du styrer det bare :) Hvis roenvig vil have point, så fra mig ingen alarm :D