Avatar billede bjorn42 Nybegynder
13. marts 2007 - 21:39 Der er 2 kommentarer

Problem med Frontpage i Office 2000.

Jeg har brugt Office 2000 i et godt stykke tid på forskellige computere med Windows XP. Jeg bruger Frontpage delen,og det har virket helt perfekt.

Jeg har købt ny PC med Windows XP og har installeret Office 2000 igen. Inden der står at installationen er fuldført, kommer der et skilt med noget omkring Microsoft personal web server. Hvad betyder det?? Jeg klikker på Frontpage og her kommer så problemer. Programmet starter ikke, men et skilt med teksten "Cannot load \fp4autl.dll
Hvad betyder det? Det har virket på omkring 7 andre maskiner, jeg har installeret det på. Hvorfor ikke denne nye computer. Nogen som kan hjælpe??
Avatar billede bjorn42 Nybegynder
14. marts 2007 - 17:51 #1
Er der ingen med svar på dette?
Avatar billede kedde65 Praktikant
27. marts 2007 - 17:59 #2
Hmmm, FP2000 har en ide med at den skal installere PSW (Personal Webserver) og jeg kunne forestille mig (uden at vide det præcist) at den kollidere ,med XP's indbygget Webservices.

Hvad løsningen er, det ved jeg så tilgængel ikke. Beklager!

/Christian