Avatar billede camat Nybegynder
07. marts 2007 - 21:50 Der er 6 kommentarer

ADSL TELE 2 router?

Har lige et spørgsmål angående min router.
Jeg har internet hos TELE 2 (cybercity førhen), min router er gået i stykker, jeg har lånt en ny og kan nu ikke komme på nettet, da jeg mangler det sidste man skal skrive for at komme ind i opsætningen på routeren. har ladet mig fortælle at jeg i en browser skal skrive 192.168.1.1:? - mangler porten?
Er der nogen der ved hvad jeg skal skrive til sidst eller har andre foreslag?
Avatar billede leif Seniormester
07. marts 2007 - 22:04 #1
:80
:2033
:8080
:81
:ALT MULIGT ANDET

Vi har ingen chance for at svare !
Avatar billede leif Seniormester
07. marts 2007 - 22:05 #2
Og at det er 192.168.1.1 er ikke en garanti.

Lav en "IPconfig" i en kommandoprompt og se hvad der står i Gateway, det er den adresse du skal bruge
Avatar billede camat Nybegynder
07. marts 2007 - 22:17 #3
Har fået at vide at det er den ip jeg skal bruge, men at jeg skal have fat i de 4 sidste tal som cybercity nu tele 2 bruger! Det er det jeg ved og tele 2 kan ikke hjælpe..flot
Avatar billede leif Seniormester
07. marts 2007 - 22:20 #4
Du fattede ikke at du måske er nød til at komme med flere oplysninger så som hvad er det for en router ?
Avatar billede camat Nybegynder
07. marts 2007 - 22:23 #5
Lad da vær at svar, hvis du skal være sådan en sur idiot..jeg er jo ikke sådan en it-nørd som dig, ellers havde jeg jo nok ikke søgt hjælp!
Avatar billede leif Seniormester
07. marts 2007 - 22:31 #6
Sorry, du kunne lige så godt have nøjes med at skrive: "Jeg kan ikke komme på nettet"

Der findes extremt mange forskellige modeller af alt udstyr og der er IKKE en standard måde at tingene er lavet.

Derfor skal du nok komme med nogen navne på dit udstyr hvis du skal have hjælp