Avatar billede goldduck Nybegynder
28. maj 2001 - 19:37 Der er 23 kommentarer og
2 løsninger

C-strike spm: connecter ikke til server

Hej!

Jeg har et lille spørgsmål vedr. Counter-Strike.
Altså jeg har installeret CS (det gjorde jeg i fordums tid) men jeg har altid levet med en plage. Første gang jeg prøver at connecte til en server, timer den ALTID ud! Først anden gang kan jeg spille. Det der sker første gang, er at den bare står og hygger sig i konsolen. Den siger ikke initializing and downloading men connected to server.

Jeg har lige reinstalleret HL. og sierra\'s svar virkede ikke. Derfor 75 points til den der kan løse problemet!

/GoldDuck
Avatar billede jammerlab Nybegynder
28. maj 2001 - 20:03 #1
Ja du har vel ikke en firewall kørende?!?!
Og er det den samme server der er problemer med eller er det gennerat alle sammen?
Avatar billede goldduck Nybegynder
28. maj 2001 - 21:23 #2
No firewall

og det sker på alle servere. Det har det gjort siden jeg fik det!
Avatar billede bobobo Nybegynder
28. maj 2001 - 21:25 #3
har i det samme i konfiguration under netværk?
Avatar billede jammerlab Nybegynder
28. maj 2001 - 21:28 #4
Hmm jeg kan ikke rigtig se hvad der kunne være skyld i at den timer ud til serveren første gang... jeg har aldrig hørt om det før :) Lad mig lige tænke lidt over den
Avatar billede goldduck Nybegynder
28. maj 2001 - 22:02 #5
tja... det er altid sket for min
Avatar billede dogbert Nybegynder
29. maj 2001 - 11:55 #6
Som Sierra siger.
REINSTALL HELE LORTE

Virker det ikke.... bør du nok overveje at reinstaller CS.  hvis det var i en fordums tid du fik det

Men virker det ikke er det en fejl fra WON.NETs side(Dem som styre HL netværket)
Send en Email til dem....hvor i du skriver din IP
og dit HL keypass(Vær sikker på det er den rigtige du sender det til!!!)
Avatar billede dogbert Nybegynder
29. maj 2001 - 11:56 #7
PS.  DER HAR VÆRET MANGE FEJL PÅ WON.NET FOR TIDEN
Avatar billede goldduck Nybegynder
29. maj 2001 - 12:41 #8
ok, tak Thomas.

Jeg har li\' reninstalleret cs. + HL. Jeg sender en mail til WON.net. Du får point\'sne hvis det er dem.

/goldduck
Avatar billede goldduck Nybegynder
29. maj 2001 - 12:42 #9
DogBert: kan du spille iaften? Eller nu?
Avatar billede dogbert Nybegynder
29. maj 2001 - 12:44 #10
ikke idag
sidder og forbedre min PC
Avatar billede goldduck Nybegynder
29. maj 2001 - 12:44 #11
forresten D.bert. WON.net\'s side er totalt overfyldt. Den lagger TOTALT når jeg prøver at vise siden. Jeg prøver i morgen tidlig.
Avatar billede goldduck Nybegynder
29. maj 2001 - 12:44 #12
hvordan?
Avatar billede dogbert Nybegynder
29. maj 2001 - 12:45 #13
Hmmm forklare jeg imorgen
Avatar billede goldduck Nybegynder
29. maj 2001 - 12:46 #14
ok. ses
Avatar billede jammerlab Nybegynder
30. maj 2001 - 10:01 #15
Ja jeg kan stadig ikke se hvad pokker der skulle være skyld i at den timer ud ved første connection!! Det må være WON! Det kan for pokker ikke være noget på din com... Du har ikke noget kørende som kan blokke ip´er vel? Som dogbert siger Reinstall... men hvis det ikke funger..
Du sider bare med en com derhjemme ik? Altså ikke noget firma skummleren proxy dimmer ting vel? ;)
Avatar billede dogbert Nybegynder
30. maj 2001 - 12:05 #16
>>>>> Talker

Won har haft en masse problemer med HL Id key(Det nummer der høre med til HL) og så har de lavet et nyt til ALLE, men som altid laves der en fejl som betyder at nogle ikke kan spille ligesom før.
jeg har/havde selv det samme problem indtil jeg fik kontakt med WON.NET.  De fiksede det.
Avatar billede jammerlab Nybegynder
30. maj 2001 - 13:27 #17
jaja det ved jeg godt... deres server var også nede her for en lille uge siden...
Men den burde ikke time ud til serven så den burde bare sige der var fejl eller såden noget
Avatar billede jammerlab Nybegynder
30. maj 2001 - 19:50 #18
bla bla svare lige hvis jeg skal havde nogle point HeHe
Avatar billede goldduck Nybegynder
30. maj 2001 - 21:17 #19
HMM.. Jeg tror jeg fordeler point\'sne mellem jer. Altså 37 til hver og 1 til mig. But jeg er ik\' sikker.
Avatar billede jammerlab Nybegynder
30. maj 2001 - 21:50 #20
helt ok men vi skal da lige være enige... altså dogbert> Satser vi på det er WON der skodder? ;)
Avatar billede dogbert Nybegynder
30. maj 2001 - 21:53 #21
nej dig :)
Skod Won.Net har lavet den igen..... en af mine venner har fået et BAN på alle server i HL/CS/FA/TFC/DOD
Avatar billede jammerlab Nybegynder
30. maj 2001 - 21:56 #22
HeHe huh? siger jeg bare... ;)
Ej jeg tror vi er enige... *GG*
Avatar billede goldduck Nybegynder
31. maj 2001 - 14:45 #23
ok.

I 2 er lige blevet 37 points rigere! Tag bare for jer!
Avatar billede jammerlab Nybegynder
31. maj 2001 - 15:02 #24
så lidt :)
Avatar billede goldduck Nybegynder
02. juni 2001 - 10:44 #25
hehe!