Avatar billede cyber_freak Nybegynder
04. marts 2007 - 16:40 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

armbånd af stål..men hvor?

jeg ved godt dette her er et lidt underligt sporgsmål, men en af mine fars venner, har et massivt stål armbånd, taenkte på om der er nogen der ved, hvor man kan koebe et, har ikke selv kunne finde et, og min fars ven ved heller ikke hvor de ka koebes..har ville ha et i mange år, så derfor er der 60 point på spil :)

Håber der er nogen der kan hjaelpe mig med dette

Tak på forhånd :)
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
04. marts 2007 - 16:49 #1
tror det hedder noget med sikh armbånd men ikke helt sikker
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
04. marts 2007 - 19:43 #2
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
05. marts 2007 - 11:08 #3
lækkert, nu leder jeg bare efter et sted i dk, hvor man kan købe dem, ka du hjælpe med det også :) ?
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
05. marts 2007 - 11:25 #4
:-) Nej, desværre ikke lige umiddelbart... jeg søgte bare lidt efter, hvad det mon kunne hedde og fandt navnet 'kara', som jeg tænkte måske kunne hjælpe dig eller andre videre. Har du prøvet at kigge i en basar eller lignende?
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
05. marts 2007 - 12:39 #5
hehe ok, smid lige et svar, jeg er kommet meget videre, takker for hjælpen, har sendt en mail til dem der sælger dem i usa, for at høre om det er muligt jeg kan få det tilsendt, koster kun 0.50$ for et armbånd, men har lidt problemer med hvad størrelse jeg skal ha
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
05. marts 2007 - 12:42 #6
50 cent for armbåndet og kun $499 for forsendelse og told! :-))
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
06. marts 2007 - 22:46 #7
jeg endte med at kobe et kara, fra ebay, kommer i lobet af 2 uger, helt fra indien, men lidt point skal du da ha :)