Avatar billede lajlev Nybegynder
01. marts 2007 - 18:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sejt logo til FlytFedt.dk

Har lige købt domænet idag skal igang med at afprøve en ny ide, som ikke blev optaget til "Danmarks bedste ide" (søgte dog eller ikke :-) ).

Konceptet er en organisation hvor medlemmerne hjælpe folk med at flytte. Alle bliver glade.

Medlemmerne for motion (når de bliver rutineret nok også styrketræning, når klaveret skal flyttes :-) )

De flyttende mennesker for billig hjælp. Da medlemmerne ikke koster nær så meget som proffesionelle.

Ideen vil blive et hit i vores samfund, hvor alle hungre efter at hjælpe andre.

Format
height= 150px width= 740px

Håber at se mange gode forslag.
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2007 - 19:29 #1
Jeg er meget villig til at prøve at lave et logo til dig.
Jeg skal bare lige vide én ting: Er det et betalt job?

Mvh Thomas // LTM media
Avatar billede mfs85 Nybegynder
01. marts 2007 - 21:43 #2
Hvis det bliver et hit i samfundet vil jeg blive meget overrasket :) men held og lykke med det...
Avatar billede simsevu Juniormester
01. marts 2007 - 22:11 #3
jeg har lavet et lille eksempel
http://net-design.dk/Images/flytfedt.gif

Mvh. Simon | http://net-design.dk
Avatar billede simsevu Juniormester
01. marts 2007 - 22:12 #4
kontakt mig lige hvis det er noget på simon (a) nadafear (dot) dk
Avatar billede lajlev Nybegynder
02. marts 2007 - 01:11 #5
Det er et ikke betalt job, jeg forstiller mig noget med en splejset flyttemand og en muskuløs flyttemand.

Andre ideer modtages gerne.

Michael
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
02. marts 2007 - 16:09 #6
Haha!! Herlig idé! :-))
Avatar billede lajlev Nybegynder
12. juni 2007 - 13:14 #7
lukket