Avatar billede baitianlong Nybegynder
01. marts 2007 - 13:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

syntax problemer med taglib

Jeg proever at bruge taglibs, men det giver mig en del problemer, baade med at bruge den rigtige syntax og at faa deployet skidtet paa Tomcat.

<c:if test="${param.country != null && param.city != null}">
    <c:set property="date_arrive"  value="${param.arrday + '-' + param.arrmonth + '-2007 00:00:00.0'}"/>
    <c:set property="date_depart" value="${param.depday + '-' + param.depmonth + '-2007 00:00:00.0'}"/>

Den skaelder ug over at attribute test og value does not accept expressions...

Det er vel enkelt at se hvad jeg proever paa:

Hvis der er noget i URLen i de to variabler country og city, saa skal den lave to andre variabler nemlig date_arrive og date_depart.

Alle tre linier er aabenbart forkerte. Jeg er ikke saa overrasket over de to nederste er forkerte, det var et skud i taagen :)
Avatar billede thomaswinterberg Nybegynder
06. april 2007 - 17:14 #1
Du har ikke afsluttet din <c:if>
Jeg antager at du har defineret <%@ taglib uri="http://java.sun.com/jstl/core_rt" prefix="c" %> eller ligende
Bruger selv følgende JSTL syntaks, og nedenstående virker
<c:if test="${entry.userid == userFileEntryForm.userid}">
Har du prøvet at fjerne dine <c:set property> tags og derved tjekke din <c:if> virker ?
param.country er det en bean og i så fald hvor har du defineret at denne bean eksistere henne ?
Kan du ikke smide noget mere kode, så vil det være nemmere at komme med et mere konkret svar
Avatar billede baitianlong Nybegynder
12. oktober 2007 - 18:56 #2
hej du kan bare smide et svar her, saa jeg kan lukke
Avatar billede thomaswinterberg Nybegynder
13. oktober 2007 - 17:08 #3
Svar