Avatar billede bard Nybegynder
27. februar 2007 - 20:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Min PC er uden lyd?

Jeg har en nc6000 fra HP, den fungere fint, men jeg kan ikke få lyd frem på den?? jeg syntes jeg har forsøgt alt. Er der en som har et bud på hvad det kan skyldes? Skal jeg hente et audio program eller......
Avatar billede screem_brille Novice
27. februar 2007 - 20:20 #1
1 fjern dit lydkort under enhedshåntering og genstart og se om lyden kommer tilbage.
2 hvis nej installer driveren fra HP igen.
Avatar billede bard Nybegynder
02. marts 2007 - 20:12 #2
1000 tak. det virkede perfekt og det hele køre nu som det skal.
Avatar billede screem_brille Novice
02. marts 2007 - 20:47 #3
hvorfor beholder du så selv point? opret et nyt spørgsmål i samme kategori, og henvis til dette spørgsmål, så du kan få rettet fejlen.
Avatar billede snowball Novice
05. marts 2007 - 23:05 #4
bard: Forklar venligst hvorfor du selv tog pointene tilbage når du fik løst dit problem? At screem_brille ikke havde lavet et svar, er ikke en gyldig årsag.

Opret derfor venligst et nyt spørgsmål med samme antal point så screem_brille kan blive belønnet for hans svar, tak.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede screem_brille Novice
14. marts 2007 - 11:45 #5
det sker vist ikke :O
Avatar billede snowball Novice
15. marts 2007 - 18:51 #6
Vi har skrevet til ham 2 gange. Hvis der ikke reageres inden for kort tid, vil brugeren blive deaktiveret.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2007 - 19:03 #7
hmm besynderligt, han er pro medlem, men har kun deltaget i 4 spørgsmål på 6.5 år