Avatar billede tomcar Nybegynder
13. februar 2007 - 13:38 Der er 2 kommentarer

Eksport/import af egne fakturaer

Hej
Jeg ved dette er muligt, men trods talrige forsøg har jeg ikke kunnet få det til at fungere.
Kort beskrivelse:
Afsluttet 2006-regnskab, åbnet 2007 og begyndt fakturering.
Der er så fejl i debitorer/kreditorer i 2006, det kan ikke rettes p. gr. af spærring af posteringer i debitor/kreditor modul.
Sikkerhedskopi af det afsluttede regnskab før lukning, rette fejl. Oprette nyt 07 regnskab og (efter at have slettet 2007), åbnet ny 2007. Men nu uden de nye fakturaer.
Jeg har forsøgt at eksportere fakturaerne, uproblematisk, problemerne opstår når de skal importeres - selvom det er de samme debitorer, varer mv.
Er der nogen løsning på dette?
Mvh tomcar
Avatar billede ottobp Novice
23. februar 2007 - 13:20 #1
jeg sidder med lidt af det samme problem  - vender tilbage  når jeg har en løsning
(enten ved at man importerer fakturaerne  ind  een for een  eller  om man kan multi-importere  en  større gruppe fakturaer  (ku´ godt frygte at det  er den første model man bliver nødt til at affinde sig med

mvh
Otto BP
www.ivaerksaet.dk
Avatar billede ottobp Novice
10. august 2008 - 10:28 #2
sorry  for den lange tid....
forhåbentlig har du fået løst problemet
Det kan godt lade sig gøre at importere  en gl. faktura(er)  men det kræver at det er ENTERPRISE version    sidder  du med  den???

mvh
otto bp
www.ivaerksaet.dk    eller  slå på tråden  283 44 283