Avatar billede arabica Nybegynder
04. februar 2007 - 16:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Meget smal printer

Hej

Dette spørgsmål er måske lidt specielt, men problemet er at jeg skal finde en printer som kan være i eksisterende reol. Dvs. at printeren max. må være 33 cm. bred. Er der nogen som ved om en sådan printer findes?

(Alle printertyper kan bruges)

På forhånd tak.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. februar 2007 - 16:47 #1
Avatar billede ole_madsen Ekspert
04. februar 2007 - 20:22 #2
Der er masser af mindre printere: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=155957

Men du må have nogle krav - f.eks. kan ovennævnte jo ikke printe A4....

Farve? Sort/Hvid?
Laser / Blæk?

Bonprinter?

Vejmands IP90 er den ene af 2 bærbare printere på markedet. Den anden er: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=168905 - men den er desværre 34cm bred. Jeg tvivler på du finder andre A4 printere der er smallere - så hvis den skal kunne printe A4, er det nok Vejmands IP90´er du skal gå efter.... (Med mindre du kan finde HP´s gamle DeskJet 450´er, der vist var en anelse smallere end 460´eren...
Avatar billede vejmand Juniormester
04. februar 2007 - 23:03 #3
Ku det bruges?
Avatar billede arabica Nybegynder
05. februar 2007 - 10:51 #4
Ja tak, Det bliver en Canon IP90.

Tak for hjælpen begge to.