Avatar billede fedtfc Nybegynder
31. januar 2007 - 17:17 Der er 9 kommentarer

Outlook Express til Windows Mail

Hvis man laver en ren installation/formatering af XP til Vista,så bliver ens mails/konto/add. selvfølgelig ikke overført,Fair nok.

Hvis man så laver en mappe og sikkerhedskopierer (mappen lægges på slave) efter MS egen vejledning http://support.microsoft.com/?kbid=270670 hedder filerne >DBX filer< Fair nok.

Når man så har installeret Vista/W.M. så skulle man tro at DBX filer kan importeres til Windows Mail;Men DBX filer kan ikke genkendes af W.M. Det syntes jeg ikke er fair nok.

Kan man lave DBX format om til et format,så DBX filer kan importeres til W.M.? eller er der en anden metode?

Kan ikke finde noget i hjælp,under Windows Mail
Avatar billede fedtfc Nybegynder
31. januar 2007 - 18:16 #2
Bortset fra at jeg ikke er så stiv til Engelsk.Havde selv søgt på Google og fundet ud af at der ikke var noget på dansk,mit evendelige problem.
Avatar billede vega84 Nybegynder
31. januar 2007 - 18:34 #3
Der burde være mulighed for at importere fra OE 6. Filer - Importere - Meddelse - Outlook Express 6.
Du skal bare ligge dine DBX filer i en mappe, og så vælge den mappe.
Avatar billede fedtfc Nybegynder
31. januar 2007 - 18:50 #4
Bortset fra at jeg har prøvet i et par timer,at importere fra mappen til W.M. der er ingen fejl på mappen/DBX filer.Har prøvet at overføre DBX til en xp,ingen problem
Avatar billede vega84 Nybegynder
31. januar 2007 - 20:44 #5
Hmm, det er underligt. Gjorde nøjagtigt som jeg beskrev for dig, og har lige gjort det igen, da jeg har installeret Vista igen, og ingen problemer med det.
Avatar billede fedtfc Nybegynder
31. januar 2007 - 22:42 #6
Tak vega 84 af en eller mærkelig grund havde DBX placeret sig to steder,skulle lige slette det ene sted,da jeg ikke kunne importere når filen var i brug et andet sted.meget kryptisk.30kr til dig
Avatar billede vega84 Nybegynder
31. januar 2007 - 23:02 #7
Super, så kan du lige godtage på dette svar. ;)
Godt jeg kunne hjælpe.
Avatar billede fedtfc Nybegynder
02. februar 2007 - 17:57 #8
vega84 har trykket Accepter.Har du fået dine point?,da jeg kun er blevet trukket 15 og ikke 30
Mvh
Avatar billede gungun Nybegynder
30. maj 2007 - 23:19 #9
Skift først fra Outlook Ekspress til Outlook på XP - så går overførselen fint.
Mvh
GunGun