Avatar billede cmau Nybegynder
30. januar 2007 - 20:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Event når man trykker på minimer minuset

Hejsa

jeg har nu lavet sådan at jeg kan minimere mit program til systembakken, men det sådan at man skal klikke på en kanp hvor der står skjul inden, hvordan kan jeg lave sådan at det også sker når man  trykker på minimer knappen?.
Avatar billede bernhof Nybegynder
30. januar 2007 - 21:36 #1
I formens Resize event spørger du på, om formens WindowState er Minimized, således:

  Private Sub Form1_Resize(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Me.Resize
    If Me.WindowState = FormWindowState.Minimized Then
      'Vis systembakkeikon og skjul form her.
    End If
  End Sub
Avatar billede cmau Nybegynder
30. januar 2007 - 21:53 #2
Tusind tak :D.. SMid svar.
Avatar billede bernhof Nybegynder
31. januar 2007 - 01:35 #3
Svar :)