Avatar billede freakofnature Nybegynder
28. januar 2007 - 18:24 Der er 2 kommentarer

Konstruktiv Kritik

Hej,

Jeg har gennem noget tid designet lidt på en side for en ven, og jeg er efterhånden løbet tør for inspiration. Jeg er kommet så langt ud, at jeg bare sidder og stirrer mig blind på det samme design dag ud og dag ind. Det kommer der intet kontruktivt ud af, så jeg tænkte, at jeg hellere måtte kontakte vismændene.

Vil I prøve at se på det nuværende (det er langt fra færdigt), og gi' lidt konstruktiv kritik.

Selv synes jeg, at nogle af farver passer meget lidt sammen.

Siden: www.showtenders.dk/final/index3.html
Avatar billede larsbb Nybegynder
31. januar 2007 - 10:10 #1
Lidt svært at vurdere, da der ikke er meget indhold på siden og dine links ikke er blevet til links endnu.

Dog synes jeg den ser fornuftig nok ud, med undtagelse af teksten for neden med kontaktoplysninger. Dem ville jeg centrere og lave med en mindre tekststørrelse. Det skal ikke være så dominerende.
Avatar billede akg Nybegynder
03. februar 2007 - 11:54 #2
Jeg synes du skal lave baggrunden med krokodillen, være lysegrå eller lyseblå - den lyserøde farve passer ikke så godt til det andet..