Avatar billede Syska Mester
28. januar 2007 - 06:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

LightBox2, AJAX.NET og mangler så et kald til

Hej,

Jeg bruger: http://www.huddletogether.com/projects/lightbox2/

Super nice og så en masse AJAX ... jeg laver et callback i en af mine UpdatePanel og får ny data på klienten .... problemet er at jeg skal have kørt "initLightbox()" igen ... for at den fatter alle mine billeder ..... men hvornår gør jeg det efter et async callback som er lavet med AJAX.NET .....

Jeg kan simpelt hen ikke dreje den ... alt hjælp er vældigt værdsat ... og sig endelig til hvis i skal bruge mere info ... inden jeg smadre nogle af mine ting fordi jeg ikke kan få det til at virke ...

// ouT
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
28. januar 2007 - 08:12 #1
prøv at lave et kald til funktionen fra codebehind.
Avatar billede Syska Mester
28. januar 2007 - 14:03 #2
Det ene er JavaScrips det andet er C# ... så jeg er totalt lost hvordan man skal gøre ...

// ouT
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
28. januar 2007 - 20:56 #3
prøv med:
Page.ClientScript.RegisterStartupScript(this.GetType(), "MyScript",
  "function Startup() { initLightbox(); }", true);

i din codebehind.
Avatar billede Syska Mester
28. januar 2007 - 21:04 #4
prøvede den simple for at se om JS bliver kørt ... men nej ....

Smed det her ind i sidste del af min method...
Page.ClientScript.RegisterStartupScript(this.GetType(), "my script", "function Startup() { alert('come on') }", true);

// ouT
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
28. januar 2007 - 21:07 #5
Ellers skal du måske have hele siden i dit updatepanel.
Avatar billede Syska Mester
28. januar 2007 - 21:12 #6
ja, men så er ideen jo ligesom væk igen ... tænkte der måtte være en måde at kalde et script efter at siden er load ind i min "div" ( updatepanel ) på siden ...

Da vi lige nu har store load problemer og det her kunne gøre det meget bedre og spare en masse trafik ...

har også postet det på Lightbox side ... men ingen svar der endnu ... men jeg lader det stå åbent hvis du har flere ting jeg skal prøve ... for DAMM, det er pisse nedern det ik' virker ...

// ouT
Avatar billede Syska Mester
28. januar 2007 - 21:16 #7
well, det virker hvis hele siden loader ... men .. som sagt tidligere ... der må være en løsning ... øv øv øv
Avatar billede Syska Mester
29. januar 2007 - 00:34 #8
Fandt BusyBoxDotNet ... kan det jeg har behov for ... ganske smart ... implementere det som ASP.NET Ajax ikke har ... nemlig at man kan lave et js kald før/efter kaldet er færdig ..

Lukker

// out