Avatar billede gentlebug Nybegynder
26. januar 2007 - 17:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Reload og sideskift fra frame i frameset

Jeg sidder med et frameset som består af 3 frames
check
show
write

og jeg søger så 2 javascripts (Disse vil ejg gerne have liggende i <body onload="..."> eller lign. - med mindre der er en smartere metode):
Det ene skal kunne fra "check" reloade "show".
(dettte script er på sin vis måske unødvendigt da man vel i princippet bare kan skifte url'en til det samme.)

og det andet skal fra "show" kunne skifte url i "check" til ex. check.php?id=32

jeg har prøvet lidt med følgende:
onload=\"document.getElementById('check').location.href='check.php?id=32'
men det melder syntax fejl. ("document.getElementById("check") has no properties")

Er det noget der kan laves?

På forhånd tak.
Avatar billede gentlebug Nybegynder
26. januar 2007 - 17:45 #1
Der er vist lige skrevet lidt forkert i den funktion jeg arbejder med:
onload="document.getElementById('check').location.href='check.php?id=32'"
Avatar billede roenving Novice
27. januar 2007 - 00:52 #2
Brug parent:

onload="parent.check.location.href='check.php?id=32'"
Avatar billede gentlebug Nybegynder
27. januar 2007 - 10:34 #3
uha, den er bare perfekt!
smider du et svar, så får du dine point.
Avatar billede roenving Novice
28. januar 2007 - 05:08 #4
Velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
01. februar 2007 - 14:00 #5
-- og tak for point ;~}