Avatar billede muggemus Nybegynder
25. maj 2001 - 19:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

CS Netværk

I CS prøver vi at joine til en server, når der er gået noget tid kommer den med en besked hvor der står : Could not connect to game server Reason : LAN server are restricted to local clients(class C)
Vi sidder på et lokal netværk, hvad skal vi gøre???????????
Avatar billede colt-markey Nybegynder
25. maj 2001 - 23:22 #2
Det har sq da ikke noget med Netværk at gøre... Hvis i  spiller på LAN har de 2 links ikke noget med sagen at gøre så skal i sørge for at jeres Netkort/Værk er forbundet ordentligt

//
Undertaka
Avatar billede mal Nybegynder
26. maj 2001 - 18:01 #3
kan i pinge hinanden på netværket