Avatar billede next Nybegynder
04. maj 1999 - 00:00 Der er 7 kommentarer

AMD K6 200 mhz fejlmelding fra bios

Når jeg booter siger pc jeg har en
175 mhz procesor, jeg skal så ind
og sætte den manuelt, hvordan undgår
jeg dette problem ?
Avatar billede jinxed Nybegynder
05. maj 1999 - 00:11 #1
Tjeck om jumperne sidder rugtigt på bundkortet. Det lyder som om du har sat en af enten bus eller multiplier jumper forkert.

Jinxed
Avatar billede boa Nybegynder
07. maj 1999 - 19:04 #2
Hvad mærke/model er dit bundkort?
Avatar billede assos Nybegynder
31. maj 1999 - 22:15 #3
Det kan være at du skal ind og opgrader din bios for at den skriver det rigtigt

assos
Avatar billede lasse1 Nybegynder
10. juni 1999 - 00:14 #4
køb INTEL

AMD = autoriseret møg dealer
18. juni 1999 - 19:48 #5
Det ses ofte ved VX boards, når batteriet gåt dødt. Du skal være specielt vågen, hvis du har et QDI-board, disse kan blive helt fucked, når batteriet går dødt, og pludselig begynde at skrive en langt mindre cpu-hast. end det man har installeret.
Desuden er der nogle QDI-boards, som har en fejl, der gør at batteriet er ædt efter 3 uger.
Håber det hjælper dig.

:) Lars
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
16. februar 2002 - 09:38 #6
LUK SPØRGSMÅLET!!! DET ER ÆLDGAMMELT!!!!!!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 03:22 #7
lukketid?!