Avatar billede ekinci Praktikant
16. januar 2007 - 17:50 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Problemer med bluetooth+pc suite

Hej alle derude.
Jeg har købt en usb bluetooth dongle og jeg kan ikke få den til at køre med min pc suite.Jeg kan godt få forbindelse til den medfølgende program men ikke pc suite. Jeg bruger Xp PS2 og softwaren til BT hedder bluesoleil. Hos Nokia care center sagde de at jeg skulle afinstallere BT driveren som følger med SP2, men han vidste heller ikke hvordan man skulle gøre det.

Jeg har læst om andre som afinstallere SP2 og installere BT software og derefter igen installere SP2, vil dette hjælpe, og hvad/vil jeg miste hvis jeg afinstallere SP2.
Avatar billede thegenuine Praktikant
16. januar 2007 - 19:13 #1
Avatar billede ekinci Praktikant
16. januar 2007 - 19:58 #2
Hej, det er en meget rodet hjemmeside og der er mange tips, hvad skal jeg kigge efter, eller har du mulighed for at skrive til mig step by step, da min engelsk ikke er så god.

Du kan også sende mig dit fastnet telefon nummer til min private email så kan jeg ringe dig op, hvis du ikke har noget imod dette. min email er: ekinci@wanadoo.dk
Avatar billede ekinci Praktikant
18. januar 2007 - 18:49 #3
hvordan skal jeg give dig pointne
Avatar billede thegenuine Praktikant
18. januar 2007 - 18:52 #4
ved at jeg lægger et svar
Avatar billede ekinci Praktikant
18. januar 2007 - 21:41 #5
Tak for hjælpen
Avatar billede laantefjer Nybegynder
24. januar 2007 - 14:23 #6
Det er meget fint af Ekinici at hjælpe. Men jeg sidder med samme problem. og kan jo desværre ikke høre telefonsamtalen ;)

Hvis en gider at smide et resume (bare grund læggende) kunne det være super : )
Avatar billede laantefjer Nybegynder
24. januar 2007 - 14:24 #7
undskyld ^^ "fint af "thegenuine" at hjælpe.
Avatar billede thegenuine Praktikant
24. januar 2007 - 14:31 #8
Vi kunne desværre ikke løse hans problem, men virker fint...

På ovenstående link står der, hvordan man kan gøre for at få det til at virke. Du skal finde en bth.inf fil, der ligger i windows og deri tilføje din BT hardware-id. Opdater dit BT software til den nyeste på producentens hjemmeside. Der må ikke være forbindelse mellem din BT og din tlf, når du starter PC Suite, fordi så kan PC Suite ikke finde din tlf - der for skal de adskilles.

Held og lykke!
Avatar billede ekinci Praktikant
24. januar 2007 - 14:35 #9
Hej, llantefjer

Jeg kan starte med at skrive at vi talte sammen i godt og vel 3-4 timer ( uden overdrivelse)uden at vi kunne få den til at fungere, prøv du at skrive 3-4 timers samtale ned og se meget det fylder. Jeg ved godt andre som dig ikke kan få gavn af vores samtale, men du må da også kunne forstå hvor meget tid vi har brugt.
Avatar billede laantefjer Nybegynder
24. januar 2007 - 14:41 #10
heh jo selvfølgelig, var ikke klar over det var sådan et stort problem at løse det.

tror heller aldrig jeg vil få læst sådan et lang resume ;)

(er det muligt at få tilsendt en mail fra eksperten når der bliver skrivet i et forum man vælger (fx. dette....
Avatar billede thegenuine Praktikant
24. januar 2007 - 14:46 #11
Nej, det tror jeg ikke, men du kan bruge Adobe Acrobat til at lave en pdf-fil af siden. Det indebærer vist, at man har en distiller eller pro version af adobe.
Du kan prøve dig frem, så skal jeg nok prøve at hjælpe dig, men det hele står på siden. Det tog også mig et par timer, at få det til at virke...
Avatar billede laantefjer Nybegynder
24. januar 2007 - 14:50 #12
Jeg har fundet Indstillinger for det, men felterne med "E-Mail robot" er "grå" såvel at jeg ikke kan vælge dem... ?
Avatar billede thegenuine Praktikant
24. januar 2007 - 14:52 #13
Prøv at skrive til en administrator - jeg har ikke så meget styr på den her side
Avatar billede laantefjer Nybegynder
24. januar 2007 - 14:53 #14
sry. det er bare mig, der ikke gi'r mig tid til at læse hvad der stå. Man skal have Eksperten Pro profil for at få adgang til den tjeneste.