Avatar billede deltadk Nybegynder
14. januar 2007 - 21:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Send data mellem browser vindue

Jeg åbner en pupup fra et link på en webform, i den popup skriver jeg noget data i et tekst felt, mit spørgsmål er, hvor dan får jeg dette data tilbage til min parent webform, uden at refresh nogen sider?
Avatar billede rasserw Nybegynder
14. januar 2007 - 22:55 #1
hhhmm, det _er_ altså er sær måde at gøre ting på. :o)
Åbne et nyt vindue for at taste, for så alligevel at putte det tilbage..??
Just kidding.

Skal du ikke kigge på "window.opener". Det er simpel javascript, dog ved jeg ikke helt hvor meget restriktion der er lagt på alle disse kald på tværs af browser-vinduer i de helt nye browsere.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=window.opener&meta=

Venligst
Arne Johansen
www.frameworker.net
Avatar billede deltadk Nybegynder
19. januar 2007 - 21:22 #2
Jeg har brugt lidt tid på det nu, og det ser ud til det godt kan bruges, jeg siger mange tak. hvis du giver et svar smider jeg nogle pointer efter dig ;)
Avatar billede rasserw Nybegynder
19. januar 2007 - 21:33 #3
svar

Venligst
Arne Johansen
Avatar billede rasserw Nybegynder
19. januar 2007 - 21:33 #4
damn, gjorde det igen - skal huske at angive svar!
Avatar billede deltadk Nybegynder
30. januar 2007 - 16:13 #5
havde helt glæmt at kikke igen sry..