Avatar billede jcstroke Nybegynder
23. november 1999 - 12:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

IE 5.0 Opstartsparameter til Full Screen (F11)

Hvilke opstartsparameter skal man angive for at starte IE 5.0 med fuld skærm. Det svarer til at taste F11.
Avatar billede cldu Nybegynder
23. november 1999 - 12:45 #1
øøøh... prøv at åbne explorer, trykke F11, lukke explorer med ALT+F4 og åbn den igen. Var det det du ledte efter? Eller vil du gøre IE fullscreen fra et websted?
Avatar billede jcstroke Nybegynder
23. november 1999 - 12:58 #2
Til cldu
Jeg vil lave en setup fil til en præsentation i html. Præsentationen skal udpakkes på modtagerens computer. Når modtageren åbner præsentationen med en link til en html-fil, så skal modtagerens browser automatisk starte med fuld skærm.
Avatar billede cldu Nybegynder
23. november 1999 - 13:15 #3
okay. Det ved jeg så ikke.
Avatar billede jcstroke Nybegynder
23. november 1999 - 13:21 #4
Til cldu
Ved du om det er muligt at en html-side til at vise siden i full screen mode?
Avatar billede dar Nybegynder
23. november 1999 - 13:29 #5
Godtnok hedder jeg ikke cldu, men det tror jeg så absolut det er, for da jeg prøvede det der mobilix abonnement ville det gerne åbne ie som fuldskærm og, oveni købet uden nogle værktøjsliner. Aner dog ikke how.
Avatar billede klausd Nybegynder
23. november 1999 - 13:35 #6
Sæt nedestående javascript kode ind i dit start dokument:

window.open ("dokument.htm","","fullscreen=yes,scrollbars=yes");

Du kan jo bare ikke være sikker på at modtageren har MSIE5 installeret .. så et lille browser check ville nok ikke være helt galt!!! .