Avatar billede kenneth0j Nybegynder
03. januar 2007 - 18:18 Der er 6 kommentarer

Vil du lave min Web-side

Hej her inde... jeg har en web-side som jeg gerne vil ha lavet lidt lir ved eller det vil sige jeg vil gerne ha lavet en helt ny web-side, med div lir Fx. flash.

Det skal være en side med vægt på Galleri delen!!! og ud over det skal der være et forum, plus det skal være muligt at skrive nyheder og atikler.

Galleri delen skal jeg kun ha adgang til dvs. upload, slette, rette  osv. og så er det høj opløsnings billeder der skal bruges.
Plus jeg grene vil ha mulighed for at sende nyheds mail til dem der ønsker der på min side.

Da jeg ikke er en haj til det her må det os gerne være bruger venligt overfor mig...

Min mail er.
Kenneths@paradis.dk
Min Msn er.
G2@ofir.dk

Høber at få nogle bud på denne opgave hvis den ikke er umuligt..$$$$$$$$
Avatar billede kenneth0j Nybegynder
04. januar 2007 - 08:27 #1
Slet ingen der har mod/lyst eller bare vil vide mere....?
Avatar billede roscow Nybegynder
04. januar 2007 - 19:37 #2
Du skal nok af med nogen penge for at få lavet det... Det er noget der tager flere timer at lave nemlig.
Avatar billede kenneth0j Nybegynder
05. januar 2007 - 07:33 #3
har heller ikke skrevet at der det skulle være gratis. betaler self hvad det koster
Avatar billede roscow Nybegynder
05. januar 2007 - 13:38 #4
Okay :)

Når du skriver med diverse lir hvad tænker du så på?
Avatar billede kenneth0j Nybegynder
05. januar 2007 - 16:54 #5
at det er en "levene" side forstået på den måde at mår man trykker på en menu knap så sker der et eller andet, plus en intro til hvad man vil kunne se på siden,
Avatar billede lesp Nybegynder
31. januar 2007 - 12:58 #6
Jamen jeg vil da gerne lave en hjemmeside for dig.
Kontakt mig på bratsch [snabela] .dk og fortæl mig hvornår den skal færdig og sådan og hvor meget du er interesseret i at yde af penge. Jeg går ud fra at du skal bruge et CMS system.