Avatar billede jakobgt Nybegynder
24. december 2006 - 21:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Warcraft 3 problemer med Netgear WGR614 V6

Hejsa!

Jeg har problemer med at få Warcraft 3 til at virke over den nævnte router.
Hvis jeg kobler computeren direkte på nettet, altså udenom routeren virker Warcraft ganske fint. Det samme gør sig gældende hvis jeg opsætter en Smoothwall box og bruger den som router.
Selve problemet er at Warcraft mister forbindelsen. Den disconnecter bare. Ofte er det lige efter jeg er kommet ind og skal vælge hvilken game jeg vil deltage i, men nogle gange er det lykkedes at komme helt ind og spille et spil inden jeg bliver koblet af? Jeg har en formodning om at et eller andet skal ændres i routeren, men ved ikke rigtig hvad, da det jo fungerer fint på Smoothwall'en.
Andre der har oplevet det sammen?
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
25. december 2006 - 10:48 #1
Ja en af mine venner hade ca samme problem, Det løste han ved at åbne port 6112 i han router :) Ved godt nok ik lige om det er samme router som den du har..
Avatar billede jakobgt Nybegynder
25. december 2006 - 17:06 #2
Hvad skal der så ske, hvis vi er mere end 2 der gerne vil spille skidtet? Har din ven en løsning på det? :-)
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
25. december 2006 - 20:01 #3
Hmm måske har jeg selv en :P

Hvis ik at du kan åbne den samme port til begge computere, Så ved jeg at man kan skifte port inde i warcraft til hvad man vil :) også kan du jo bare åbne den port til den anden computer :)
Avatar billede jakobgt Nybegynder
27. december 2006 - 18:15 #4
Det løste problemet, gider du svare så du retmæssigt kan få nogle point.
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
31. december 2006 - 01:20 #5
hehe svar :)
Avatar billede jakobgt Nybegynder
31. december 2006 - 01:21 #6
Takker. Godt nytår!