Avatar billede flyver23 Nybegynder
22. december 2006 - 19:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Server Error in Application.

Jeg får denne fejl (Server Error in '/' Application.når jeg besøger mit websted. Jeg laver mit websted i VS2005, ASP.NET 2.0 og C#
Jeg har en default.aspx fil med følgende indhold:
<%@ Page Language="C#" AutoEventWireup="true"  CodeFile="Default.aspx.cs" Inherits="_Default" %>

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" >
<head runat="server">
    <title>Untitled Page</title>
</head>
<body>
    <form id="form1" runat="server">
    <div>
        <asp:Label ID="Label1" runat="server" Height="144px" Text="Test" Width="367px"></asp:Label></div>
    </form>
</body>
</html>
og en web.config fil med følgende indhold:
<?xml version="1.0"?>

<configuration>
    <appSettings/>
    <connectionStrings/>
    <system.web>

        <compilation debug="false" />

        <authentication mode="Windows" />

        <customErrors mode="Off"/>
    </system.web>
</configuration>

Hvad gør jeg galt? har prøvet at uploade på flere forskellige måder, men får altid samme fejl.
Mit webhotel skulle understøtte .net 2.0
Kan man undersøge om det passer?
www.terningspil.dk er siden fejlen er på.
Håber i kan hjælpe.
Vh Flyver 23
Avatar billede kalp Novice
22. december 2006 - 20:22 #1
er der en codebehind fil også?

sker der noget hvis du sletter

<customErrors mode="Off"/>

fra web.config?
Avatar billede flyver23 Nybegynder
22. december 2006 - 20:41 #2
Hvis jeg fjerner <customErrors mode="Off"/>  fra config er det samme problem. Jeg startede uden den. Der er ikke noget codebehind. (ikke hvad jeg ved af)
Startede med en større side, men kunne ikke få det til at virke. Nu har jeg kun en label med tekst på siden for at udelukke alle fejlmuligheder. Hvis jeg heller ikke har nogen config fil virker det heller ikke. Jeg tror snart kun det kan være mit webhotel. Kan man kontrollere det?
Vh Flyver23
Avatar billede kalp Novice
22. december 2006 - 21:47 #3
jeg kender ikke en kommando man kan køre desværre... andet end at skrive til hotellet
Avatar billede helmet Nybegynder
22. december 2006 - 22:58 #4
Ser ud som om det web10 du hoster siden hos??
Som default kører de asp.net 1.1 du skal skrive til dem for og skifte til asp.net 2.0
Avatar billede arne_v Ekspert
23. december 2006 - 01:24 #5
hvad indeholder Default.aspx.cs ?
Avatar billede flyver23 Nybegynder
23. december 2006 - 12:39 #6
Indholdet af Default.aspx.cs er:
using System;
using System.Data;
using System.Configuration;
using System.Web;
using System.Web.Security;
using System.Web.UI;
using System.Web.UI.WebControls;
using System.Web.UI.WebControls.WebParts;
using System.Web.UI.HtmlControls;

public partial class _Default : System.Web.UI.Page
{
    protected void Page_Load(object sender, EventArgs e)
    {

    }
Jeg har anmodet WEB10 om at skifte til 2.0 og det har de bekræftet.
Er der evt nogen der har en smule kode som virker på asp.net 2.0 website, som jeg kan prøve at uploade og teste om det er websitet den er gal med. Deres support holder ferie til 26 dec.

Flyver23
Avatar billede helmet Nybegynder
23. december 2006 - 13:02 #7
Så må vi vel teste om de nu også har gjort det.
Lav en aspx fil uden kode i seperat fil, partial classes virker ikke i asp.net 1.1
Som så udskriver asp.net versionen, gøres således
<%= System.Environment.Version.ToString()%>
Avatar billede flyver23 Nybegynder
23. december 2006 - 13:18 #8
Jeps. Så bliver svaret: 1.1.4322.2300
Når jeg kører app lokalt på min egen maskine får jeg: 2.0.50727.42
Hmm. Jeg tager fat i min udbyder. og have tålmodighed de næste par dage.. Men der skal jeg nok også nogen andet end at lave hjemmeside... God jul til jer alle.
Mange tak for hjælpen.
Smid lige et svar helmet
Avatar billede helmet Nybegynder
23. december 2006 - 13:26 #9
Et svar, og god jul til dig
Avatar billede flyver23 Nybegynder
23. december 2006 - 13:45 #10
;-)