Avatar billede eaglef1 Nybegynder
20. december 2006 - 19:08 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Sync af filer til Nokia 9300

Er det muligt at synkroniserer filer automatisk mellem en Nokia 9300 og en PC ?

Jeg har eksempelvis en excel-fil, som jeg i øjeblikket kopierer over på telefonen manuelt, hver dag :-(
Avatar billede niels_hansen Praktikant
20. december 2006 - 19:11 #1
ja det kan gøres med pc suite, og med standeren der kan købes til 9300 (mener ikke den medfølger) kan det gøres bare ved at trykke på en enkelt knap på denne.
Avatar billede eaglef1 Nybegynder
20. december 2006 - 19:12 #2
Ja, det er
Avatar billede eaglef1 Nybegynder
20. december 2006 - 19:13 #3
Ja, det er jeg klar over, men kan det foregå automatisk ? Altså ligesom sync af e-mails og kontakter?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
20. december 2006 - 19:15 #4
såvidt jeg husker ja
Avatar billede eaglef1 Nybegynder
20. december 2006 - 19:17 #5
Har du en ide om, hvordan man får det til at virke? Tro mig det er ikke for sjov jeg stiller spørgsmålet her, jeg har søgt og forsøgt meget længe nu. Jeg har endda afprøvet diverse 3-part programmer, desværre uden resultat.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
20. december 2006 - 19:26 #6
du kan f.eks oprette et backup job, af den mappe filen ligger i, hvilke 3 part programmer har du prøvet ? (vil tro det er oxygen phone manager for symbian phones) ?
Avatar billede eaglef1 Nybegynder
20. december 2006 - 19:37 #7
Nej den har jeg godt nok ikke prøvet, da den i flg. deres hjemmeside ikke understøtter 9300. Jeg har prøvet nogle file-managerer. Problemet med disse var blot at processen ikke kunne foregå automatisk.
Jeg har lige kigget på backup job, jeg har problemer med at se, hvordan jeg skal kunne få det til at kører automatisk.

Jeg kan sagtens få filen over på telefonen, men det jeg vil opnå er, at når jeg sætter telefonen til PC'en, så sker det hele automatisk, altså uden jeg gør noget.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
20. december 2006 - 19:57 #8
det mener jeg ikke du kan (så skal du selv igang med at lave noget program der detekterer at telefonen er sat til, og den derefter henter filen)
Avatar billede eaglef1 Nybegynder
20. december 2006 - 21:42 #9
Det var jo ikke lige det svar jeg havde håbet på :(
Måske er der andre der kender en løsning på problemet.

Tak for den tid du har brugt på at svarer.
Avatar billede eaglef1 Nybegynder
27. december 2006 - 17:19 #10
Jeg lukker dette spørgsmål, det ser desværre ikke ud til at kunne lade sig gøre :(
Avatar billede niels_hansen Praktikant
27. december 2006 - 17:59 #11
nå.