Avatar billede lund_dk Praktikant
18. december 2006 - 08:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opdatere uden blink

Hej!
Jeg har dette script, som BURDE gøre at min site ikke blinker under opdatering.

I min index fil har jeg denne:
<script type="text/JavaScript">
function writeContent(obj) {
    var o = document.getElementById("content");
    o.innerHTML = obj.document.body.innerHTML
}
</script>

Jeg har så en include fil, hvor mit indhold er, som loades med
<script type="text/JavaScript">
window.onload = function() {
    setTimeout('location.reload()', 60000)
    parent.writeContent(this);
}
</script>

Mit site har blå baggrund, men "blinker" stadig hvidt, trods den blå baggrund defineres i via CSS i min index fil, og ikke i include filen.

SÅ det undrer mig derfor at jeg får det blink, når der opdateres, da min index fil med min css ikke opdateres.

Nogen om har en anden løsning?
Avatar billede dhreugh Nybegynder
18. december 2006 - 09:13 #1
kan det ikke bare skyldes at browseren kører renderingen igennem igen når du opdaterer? Skønt den har css'en i cachen skal den jo stadig lige bearbejde siden ved opdatering.
Det lyder som om at den går tilbage til dens default stylesheet (med den hvide baggrund) inden den påfører din css.

Men hvilken browser snaker vi om? Internet Explorer? Firefox? Opera? Safari?
Avatar billede lund_dk Praktikant
18. december 2006 - 09:50 #2
Det er IE
Avatar billede lund_dk Praktikant
18. december 2006 - 09:51 #3
men om sagt, er det KUN indholdet i min include jeg skal have opdateret, og ikke hele sitet.
Avatar billede lund_dk Praktikant
18. december 2006 - 11:29 #4
Lukker igen, mit script der fejlede ;)