Avatar billede maasen Nybegynder
14. december 2006 - 22:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor ingen hjælp til mig? Har jeg gjort noget forkert??

http://www.eksperten.dk/spm/750317

Jeg har endda sat 60 point mere på spil, i en senere post, som også linker til dette spørgsmål

Håber bare på et par kommentarer... MVH Maasen
Avatar billede mugs Novice
14. december 2006 - 22:14 #1
Jeg mener ikke du har gjort noget galt - bortset fra at have accepteret mit svar uden at have kontrolleret, at det fungerede :o)

Når jeg ikke responderer, er det simpelthen fordi, jeg er på bar bund.
Avatar billede maasen Nybegynder
14. december 2006 - 22:20 #2
hehe, det var da rart at høre, men rart at høre, at spørgsmålet blev forstået. Og grunden til at du fik point var at de i første omgang var et tilstrækkeligt svar - men så blev mit behov udvidet lidt
Avatar billede mugs Novice
14. december 2006 - 22:25 #3
Ok - Så har jeg ikke dårlig samvittighed, men du må nok vente på, at en haj har tid.

kjulius, terry, jensen - hvor er I?
Avatar billede hermanlaksko Nybegynder
15. december 2006 - 07:34 #4
Måske skulle du stille spørgsmålet igen og formulere det til dit nye behov.
Der er ikke så mange der hjælper med et spørgsmål der er markeret med et accepteret svar. ;-)
Avatar billede mugs Novice
15. december 2006 - 07:38 #5
Helt enig med herman.
Kun de brugere, der har responderet på det oprindelige spørgsmål, bliver adviseret når der kommer nye indlæg. Så et nyt spørgsmål vil være på sin plads, så vil alle acccess brugere modtage en mail.
Avatar billede jensen363 Forsker
18. december 2006 - 09:47 #6
Sorry ... har haft juleferie