Avatar billede abrjonline Nybegynder
07. december 2006 - 21:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Access kundekartotek mm meget simpel

Hej jeg skal have lavet et simpelt kunde kartotek ikke noget specielt.

Det primære:
At kunne tilføje kunder med forskellige værdier, udskrive den samme rapport til alle kunderne dog med forskelligt navn.
Evt have nogle skabelonr liggende + lidt mere.

Laves det gratis, skal laves et regnskabssystem senere, eller et system hvori ham kan se kundens betalinger mm, det vil man blive betalt for hvis første produkt bliver lavet gratis.
Points fås dog kun hvis det laves gratis.

Interesseret skriv evt til min mail abrj@aaba.dk
Interesseret i at vide mere skriv evt her.
Avatar billede abrjonline Nybegynder
07. december 2006 - 21:46 #1
Prisen som evt kan betales betales kn for den ene opgave det vil sige at hvis der bliver betalt for opgave 1 ønkser vi ikke at samme programmør skal lave opgave 2 hvsi det vi har købt fx ikke holder eller er særlig godt.
Hvis det derimod er godt og leveret gratis kan programmøren gælde sig over at få lov at lave regnskabssystem senere, evt i et sprog han selv ønsker.

Prisen som betales for første produkt vil ikke være særlig høj og der betales intet før en produktet kan ses
Avatar billede supertekst Ekspert
18. december 2006 - 13:25 #2
Interesseret i yderligere oplysninger - her eller direkte til: pb@supertekst-it.dk
Avatar billede hermanlaksko Nybegynder
21. december 2006 - 09:21 #3
I er ikke kede af det.....
Lav lige et system .... som vi ikke vil betale noget for.
Som evt. senere skal kunne bygges sammen med et regnskabssystem.... som vi heller ikke vil betale noget for.

Et sådant system findes faktisk, det er lavet og det virker!
Find det på www.winfinans.dk under SmallBusiness.
God jul
Avatar billede hermanlaksko Nybegynder
21. december 2006 - 09:26 #4
Og det er gratis....
Avatar billede supertekst Ekspert
19. januar 2007 - 20:51 #5
??
Avatar billede abrjonline Nybegynder
03. april 2007 - 17:07 #6
Der er vist noget i har misforstået....

Det første vi skal have lavet betales der ikke for, hvis vi derefter mener at det har været et godt og stabilt program vækger vi at vi skal have videreudviklet systemet og så bliver der snakket betaling og evt ansættelse. Så der er vist ikke noget at være utilfreds over......

I kan se det som en test opgave den første af dem.......

hermanlaksko hvis du ikke er interesseret i opgaven så lad dog bare være med at svare på indlæg
Avatar billede supertekst Ekspert
03. april 2007 - 17:41 #7
Er det opgivet??
Avatar billede abrjonline Nybegynder
05. juli 2007 - 11:46 #8
Nej er det ikke, vi har fundet en person som kunne og ville lave det han modtager derfor alle videre opgaver og får selvfølgelig betaling for dem.

Du er meget velkommen til at kontakte mig hvis du øsnker at komme i puljen. SKriv noget om dig selv plus skriv at du skriver herinde fra abrj@aaba.dk