Avatar billede olsendk Nybegynder
22. maj 2001 - 12:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lav bog (udskydning) i InDesign

Hej
Kan man lave bog i InDesign. I PageMaker er der en addis(plugin)som kan lave en bog.
D,v.s. at en a5 publikation kan anbringes på a4 papir, så for- og bagsiden kommer på samme ark, og resten af siderne bliver fordelelt rigtigt.
Avatar billede kimc Nybegynder
26. maj 2001 - 23:57 #1
Skal du lave en bog (+30 sider) er det en dårlig ide at kaste dig over indesign. brug istedet framemaker ell. pagemaker.
Avatar billede olsendk Nybegynder
04. juli 2001 - 09:09 #2
Vi bruger PageMaker men der er problemer med windows 2000, fonte og Pagemaker, så derfor ville vi skifte, også for at kunne trække PDF filer ind i en publikation.
Avatar billede olsendk Nybegynder
27. august 2001 - 11:33 #3
jeg lukker den