Avatar billede mb2000 Novice
21. maj 2001 - 23:21 Der er 43 kommentarer og
1 løsning

farver i selectbox?

Hvordan kan jeg få farver i en select box eller er der nogle der kan hjælpe
med en java applet der klare det.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. maj 2001 - 23:23 #1
Princippet er det samme som her.

http://www.builder.dk/artikler/article.asp?AID=57

Altså bare på selve boxen i stedet. :-)

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. maj 2001 - 23:24 #2
    <style type=\"text/css\">
.Submitknap {
  background-color : #e9e9e9;
  border : 1px solid Gray;
  font-size: 11px;
  font-weight: bold;
}
</style>

</head>

<body>
<form>

<input type=\"text\" class=\"Submitknap\">

</form>
Avatar billede zeth Nybegynder
21. maj 2001 - 23:26 #3
Du bruger almindelig CSS.. et lille eksempel...

<html>

<head>
<style>
.text {
font-family: Verdana;
font-size: xx-small;
border-width: 1;
border-style: solid;
border-color: black;
background-color: #D9EAEA;
}
</style>
</head>

<body>

<select class=\"text\">
<option>hey</option>
</select>

</body>

</html>
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. maj 2001 - 23:27 #4
Det skal selvfølgelig være på Select:

<select class=\"Submitknap\">
<option value=\"0\">0</option>
<option value=\"1\">1</option>
<option value=\"2\">2</option>

</select>
Avatar billede mb2000 Novice
22. maj 2001 - 09:15 #5
Jeg tror spørgsmålet er misforstået
det er en select box som jeg vil have at folk skal kunne bestemme en farve i .
Når man trykker på pilen skal farveskalaen komme op i stedet for farve1 og farve 2
i kan se min html på denne adresse

http://www.morten-b.dk/bestilling.html
Avatar billede kasper_14 Nybegynder
22. maj 2001 - 12:39 #6
<select>
<option>Eksperten.dk</option>
<option style=\"background-color:yellow;\">Asp.dk</option>
</select>
Avatar billede zeth Nybegynder
22. maj 2001 - 15:55 #7
det er vil bare <option class=\"text\"> så.. altså bare smid noget CSS på option\'en..
Avatar billede mb2000 Novice
22. maj 2001 - 18:18 #8
Hva har i været inde og se hvad det er jeg har brug for? det er teksten i den knap der står farve 1 eller farve 2 som skal have en farve istedet for tekst...så prøv at skrive hvor jeg skal rette
Avatar billede engrob Nybegynder
22. maj 2001 - 19:10 #9
<select>
<option style=\"color:red;\">Farve1</option>
</select>

Så bliver teksten rød...
Avatar billede mr.rolle Nybegynder
22. maj 2001 - 19:39 #10
Avatar billede mr.rolle Nybegynder
22. maj 2001 - 19:42 #11
Avatar billede mb2000 Novice
22. maj 2001 - 23:44 #12
vi er tæt på men det er altså tekst feltet som skal have en farve f.eks. rød....folk skal kunne vælge en tone farve til eks. maling
Avatar billede mr.rolle Nybegynder
23. maj 2001 - 05:25 #13
Hvis du går ind der hvor jeg har skrevet på baggrund på side 3 under: background color changer, og laver den i en box i stedet for som baggrund!
MVH.
M@nse
Avatar billede kksg Nybegynder
23. maj 2001 - 13:05 #14
\"background-color: #FFFFFF; color: #000000; font-family: Verdana; font-size: 8pt; border: 1 solid #000000\"><input type=\"password\" name=\"pass\" size=\"25\" style=\"background-color: #FFFFFF; color: #000000; font-family: Verdana; font-size: 8pt; border: 1 solid #000000\"><input type=\"submit\" value=\"Login\" name=\"login\" style=\"background-color: #FFFFFF; color: #000000; font-family: Verdana; font-size: 8pt; border: 1 solid #000000\"

Sæt det ind, men husk at skrive style først, i den øverste...

/ Kasper
Avatar billede gryn Nybegynder
23. maj 2001 - 13:35 #15
<select name=lang>
<option selected style=\"BACKGROUND-COLOR: #84b2ce\" value=en>English
<option style=\"BACKGROUND-COLOR: #c6d9ed\" value=se>Swedish
<option style=\"BACKGROUND-COLOR: #84b2ce\" value=dk>Danish
<option style=\"BACKGROUND-COLOR: #c6d9ed\" value=no>Norwegian
<option style=\"BACKGROUND-COLOR: #84b2ce\" value=hu>Hungarian</option>
</select>

/Gryn
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. maj 2001 - 14:43 #16
Sikke nogle svar....??? Har i ikke læst hvad der skal ske??

Her er en der virker.

<html>
<head>
<script>

function skiftDu(farve) {
        document.bestilling.stue_pris.style.backgroundColor = farve;
    }

</script>
</head>

<body bgcolor=\"#FFFFFF\">

<FORM NAME=\"bestilling\" ACTION=\"\">
<TABLE CELLPADDING=\"1\">

<TD><SELECT NAME=\"stue_tone\"\" style=\"background-color=\'#666666\'\" onChange=\"skiftDu(this.options[this.selectedIndex].style.backgroundColor);\">
  <OPTION name=\"farve1\" VALUE=\"farve1\" style=\"background-color=\'#999999\'\">farve1</OPTION>
  <OPTION name=\"farve2\" VALUE=\"farve2\" style=\"background-color=\'#bbbbbb\'\">farve2</OPTION>
  <option name=\"farve3\" value=\"farve3\" style=\"background-color=\'#ff0000\'\">farve3</option>
  <option name=\"farve4\" value=\"farve4\" style=\"background-color=\'#ffffff\'\">farve4</option>
  <option name=\"farve5\" value=\"farve5\" style=\"background-color=\'#00ff00\'\">farve5</option>
  <option name=\"farve6\" value=\"farve6\" style=\"background-color=\'#0000ff\'\">farve6</option>
</TD>
<TD><INPUT TYPE=\"text\" NAME=\"stue_pris\" SIZE=\"8\" value=\"farv mig\"></TD>
</TR></SELECT>

</TABLE>
</FORM>
</body>
</html>
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. maj 2001 - 14:53 #17
Her er en anden version - Måske nærmere den du leder efter.

<html>
<head>
<script>

function skiftDu(farve) {
    document.bestilling.stue_pris.style.backgroundColor = \'#\' + farve;
    }

</script>
</head>

<body bgcolor=\"#FFFFFF\">

<FORM NAME=\"bestilling\" ACTION=\"\">
<TABLE CELLPADDING=\"1\">

<TD><SELECT NAME=\"stue_tone\"\" onChange=\"skiftDu(this.options[this.selectedIndex].name);\">
  <OPTION name=\"999999\" VALUE=\"farve1\">farve1</OPTION>
  <OPTION name=\"bbbbbb\" VALUE=\"farve2\">farve2</OPTION>
  <option name=\"bbbbbb\" value=\"farve3\">farve3</option>
  <option name=\"ffffff\" value=\"farve4\">farve4</option>
  <option name=\"00ff00\" value=\"farve5\">farve5</option>
  <option name=\"0000ff\" value=\"farve6\">farve6</option>
</TD>
<TD><INPUT TYPE=\"text\" NAME=\"stue_pris\" SIZE=\"8\" value=\"farv mig\"></TD>
</TR></SELECT>

</TABLE>
</FORM>
</body>
</html>
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. maj 2001 - 14:56 #18
Du kan også fjerne funktionsdelen helt og så bare nøjes med den her.

<SELECT NAME=\"stue_tone\"\" onChange=\"document.bestilling.stue_pris.style.backgroundColor = \'#\' + (this.options[this.selectedIndex].name);\">

Farverne sætter du så som <option name=\"#123456\"
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. maj 2001 - 16:10 #19
Prøv at kopiere den her. Den må sgu da være lige i øjet :-)

<html>
<head>
<title>Bestillingsside</title>
<meta http-equiv=\"Content-Type\" content=\"text/html; charset=iso-8859-1\">
</head>

<body bgcolor=\"#FFFFFF\">
<SCRIPT LANGUAGE=\"JavaScript\"><!--
function pris_set( elem_name, elem_name_pris ) {
  var selected = document.bestilling.elements[elem_name].selectedIndex;
  document.bestilling.elements[elem_name_pris].value = document.bestilling.elements[elem_name].options[selected].value;
  sammentael();
}

function sammentael() {
  var ialt=0;
  for( idx=0; idx<document.bestilling.length; idx++ ) {
      if( (document.bestilling.elements[idx].name.search(\"pris\") != -1) &&
          (document.bestilling.elements[idx].value.length > 0) ) {
        ialt = ialt + parseFloat( document.bestilling.elements[idx].value );
      }
  document.bestilling.ialt.value = ialt.toString() + \",00\";
}
--></SCRIPT>

<FORM NAME=\"bestilling\" ACTION=\"\">
<TABLE CELLPADDING=\"1\">
<TR>
  <TD COLSPAN=\"3\">Stue / V&aelig;relse:</TD>
</TR>
<TR>
<TD><SELECT NAME=\"stue\" ONCHANGE=\"java script:pris_set(\'stue\', \'stue_pris\');\">
  <OPTION VALUE=\"\">V&aelig;lg maling ...</OPTION>
  <OPTION VALUE=\"185,00\">V&aelig;gmaling glans 5 hvid  5L</OPTION>
  <OPTION VALUE=\"249,00\">V&aelig;gmaling glans 5 tonet  5L</OPTION>
  <OPTION VALUE=\"298,00\">V&aelig;gmaling glans 5 hvid  10L</OPTION>
  <OPTION VALUE=\"369,00\">V&aelig;gmaling glans 5 tonet 10L</OPTION>
</SELECT></TD>
<TD><SELECT NAME=\"stue_tone\" onChange=\"document.bestilling.stue_pris.style.backgroundColor = \'#\' + (this.options[this.selectedIndex].name);\">
  <OPTION VALUE=\"farve1\" name=\"999999\">farve1</OPTION>
  <OPTION VALUE=\"farve2\" name=\"00ff00\">farve2</OPTION>
  <script language=JavaScript>
                c = new Array();

                c[1] = \"FF\";
                c[2] = \"CC\";
                c[3] = \"99\";
                c[4] = \"66\";
                c[5] = \"33\";
                c[6] = \"00\";
                d = 0;

                for (i=1;i <=6;i++){
                    for (m=1;m <=6;m++){
                        for (n=1;n <=6;n++){
                            d++;
                            colour = \'\"\' + c[i] + c[m] + c[n] + \'\"\';
                            document.write(\"<option style=\'background-color=\"+colour+\"\' name=\"+colour+\" onClick=\'changeColor(\"+colour+\")\' value=\'.\'>\");
                        }
                </script>

</SELECT></TD>
<TD><INPUT TYPE=\"text\" NAME=\"stue_pris\" SIZE=\"8\"></TD>
</TR>
<TR><TD COLSPAN=\"3\">V&aelig;relse / K&oslash;kken / facade:</TD></TR>
<TR>
<TD><SELECT NAME=\"vaer\" ONCHANGE=\"java script:pris_set(\'vaer\', \'vaer_pris\');\">
  <OPTION VALUE=\"\">V&aelig;lg maling ...</OPTION>
  <OPTION VALUE=\"298,00\">V&aelig;gmaling glans 10 hvid  5L</OPTION>
  <OPTION VALUE=\"349,00\">V&aelig;gmaling glans 10 tonet  5L</OPTION>
  <OPTION VALUE=\"449,00\">V&aelig;gmaling glans 10 hvid  10L</OPTION>
  <OPTION VALUE=\"495,00\">V&aelig;gmaling glans 10 tonet 10L</OPTION>
</SELECT></TD>
<TD><SELECT NAME=\"stue_tone\">
  <OPTION VALUE=\"farve1\">farve1</OPTION>
  <OPTION VALUE=\"farve2\">farve2</OPTION>
</SELECT></TD>
<TD><INPUT TYPE=\"text\" NAME=\"vaer_pris\" SIZE=\"8\"></TD>
</TR>
</TABLE>

<INPUT TYPE=\"text\" NAME=\"ialt\">
</FORM>

</body>
</html>
Avatar billede mb2000 Novice
23. maj 2001 - 16:38 #20
Jo tak til Nikolaj

det  ser fint ud men kan jeg kopi ér det ind som kode i  Dreamweaver eller hvad , - jeg
synes der kommer nogle E´ rundt omkring som fejl og jeg kan stadig ikke finde farven i boxen...hmmmm

Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. maj 2001 - 16:41 #21
Jeg er lige i gang med at ændre min \"lige i øjet\" side til noget der virker ordenligt :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. maj 2001 - 10:43 #22
Har lavet en ny version til dig.

Er desværre i Odense til på Søndag, så jeg kan ikke hjælpe dig de næste dage.

<html>
<head>
<title>Bestillingsside</title>
<meta http-equiv=\"Content-Type\" content=\"text/html; charset=iso-8859-1\">
</head>

<body bgcolor=\"#FFFFFF\">
<SCRIPT LANGUAGE=\"JavaScript\">

<!--
function pris_set( elem_name, elem_name_pris ) {
  var selected = document.bestilling.elements[elem_name].selectedIndex;
  document.bestilling.elements[elem_name_pris].value = document.bestilling.elements[elem_name].options[selected].value;
  sammentael();
}

function sammentael() {
  var ialt=0;
  for( idx=0; idx<document.bestilling.length; idx++ ) {
      if( (document.bestilling.elements[idx].name.search(\"pris\") != -1) &&
          (document.bestilling.elements[idx].value.length > 0) ) {
        ialt = ialt + parseFloat( document.bestilling.elements[idx].value );
      }
  document.bestilling.ialt.value = ialt.toString() + \",00\";
}
--></SCRIPT>

<FORM NAME=\"bestilling\" ACTION=\"\">
<TABLE CELLPADDING=\"1\">
<TR>
  <TD COLSPAN=\"3\">Stue / V&aelig;relse:</TD>
</TR>
<TR>
<TD><SELECT NAME=\"stue\" ONCHANGE=\"java script:pris_set(\'stue\', \'stue_pris\');\">
  <OPTION VALUE=\"\">V&aelig;lg maling ...</OPTION>
  <OPTION VALUE=\"185,00\">V&aelig;gmaling glans 5 hvid  5L</OPTION>
  <OPTION VALUE=\"249,00\">V&aelig;gmaling glans 5 tonet  5L</OPTION>
  <OPTION VALUE=\"298,00\">V&aelig;gmaling glans 5 hvid  10L</OPTION>
  <OPTION VALUE=\"369,00\">V&aelig;gmaling glans 5 tonet 10L</OPTION>
</SELECT></TD>
<TD><SELECT NAME=\"stue_tone\" onChange=\"document.bestilling.farvevalg.style.backgroundColor = \'#\' + (this.options[this.selectedIndex].name);\">
  <script language=JavaScript>
                c = new Array();

                c[1] = \"FF\";
                c[2] = \"CC\";
                c[3] = \"99\";
                c[4] = \"66\";
                c[5] = \"33\";
                c[6] = \"00\";
                d = 0;

                for (i=1;i <=6;i++){
                    for (m=1;m <=6;m++){
                        for (n=1;n <=6;n++){
                            d++;
                            colour = \'\"\' + c[i] + c[m] + c[n] + \'\"\';
                            document.write(\"<option  value=\'Farve\' style=\'background-color=\"+colour+\"\' name=\"+colour+\">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</option>\");
                        }

                </script>

</SELECT></TD>
<TD><INPUT TYPE=\"text\" NAME=\"farvevalg\" SIZE=\"8\"></TD>
<TD><INPUT TYPE=\"text\" NAME=\"stue_pris\" SIZE=\"8\"></TD>
</TR>
<TR><TD COLSPAN=\"3\">V&aelig;relse / K&oslash;kken / facade:</TD></TR>
<TR>
<TD><SELECT NAME=\"vaer\" ONCHANGE=\"java script:pris_set(\'vaer\', \'vaer_pris\');\">
  <OPTION VALUE=\"\">V&aelig;lg maling ...</OPTION>
  <OPTION VALUE=\"298,00\">V&aelig;gmaling glans 10 hvid  5L</OPTION>
  <OPTION VALUE=\"349,00\">V&aelig;gmaling glans 10 tonet  5L</OPTION>
  <OPTION VALUE=\"449,00\">V&aelig;gmaling glans 10 hvid  10L</OPTION>
  <OPTION VALUE=\"495,00\">V&aelig;gmaling glans 10 tonet 10L</OPTION>
</SELECT></TD>
<TD><SELECT NAME=\"stue_tone\">
  <OPTION VALUE=\"farve1\">farve1</OPTION>
  <OPTION VALUE=\"farve2\">farve2</OPTION>
</SELECT></TD>
<TD><INPUT TYPE=\"text\" NAME=\"vaer_pris\" SIZE=\"8\"></TD>
</TR>
</TABLE>

<INPUT TYPE=\"text\" NAME=\"ialt\">
</FORM>

</body>
</html>

/Nikolaj
Avatar billede olebole Juniormester
26. maj 2001 - 02:14 #23
<ole>
mb2000 >> Hold ud, kære Macintosse...vi er omgivet af ignoranter...!  *ROTFL*

Du kan sikkert godt bruge nikolaidu\'s eksempler. Jeg har ikke checket dem nærmere, men han plejer da at være til at stole på  :o)

Din kommentar om E\'erne leder mig dog til at tro, du er på Mac. Eksperten har nemlig en fejl, der opstår fordi man substituerer nogle mellemrum med tegn, der - hvis upload-maskinen er en PC - bliver til et \'usynligt\', stort E med en accent circumfleks over, når teksten bliver kopieret over på en Mac.

Løsning: Kopier nikolajdu\'s kode. Paste den ind i et dokument og gem det på din HD.
Kast derefter dokumentet i en NS4.x browser. Vælg \'View Page Source\' og find den nøjagtige position på et af E\'erne.
Åben nu dokumentet i en tekst-editor og kopier det mellemrum, hvor du så et E og lav \'Søg og Erstat\' med alm. mellemrum i hele dokumentet.
Nu vil alle disse E\'er være erstattet af alm. mellemrum og koden fungere fint - hvis ham niko-dyret altså har skrevet noget fornuftigt  :o))
/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
26. maj 2001 - 02:29 #24
PS: Tag dig ikke af, hvis de andre kommer med besynderlige kommentarer om vores uovertrufne platform efter dette.
Vær sød mod dem....disse uoplyste stakler har ikke råd til en rigtig computer og må nøjes med deres \'pisse-maskiner\' og et ustabilt styresystem, som har det med at inducere en ustabil psyke hos brugerne...! Samtidigt forestiller de forførte, fantasiløse skabninger sig, at fordi \'pisse\' platformen er den mest udbredte, er den også bedst....lidt à la:
    \"10.000.000.000 flies can\'t be wrong: EAT SHIT...!!!\"  :oD
Fejlen ligger ikke i MacOS, men i den måde Eksperten håndterer indrykninger i koden på.
*gnæk-gnæk*
Avatar billede olebole Juniormester
26. maj 2001 - 02:29 #25
*JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD*
Avatar billede olebole Juniormester
26. maj 2001 - 04:18 #26
Efter endelig at være færdig med arbejdet har jeg set på nikolajdu\'s kode...hmmmm...!  :o)
Prøv at kikke på:
  http://www.olebole.f2s.com/bestilling/
Hvis du kan bruge den, er filerne her:
  http://www.olebole.f2s.com/bestilling/index.html
  http://www.olebole.f2s.com/bestilling/color_picker.html
...og hvis du ikke gider at lave en transparent gif til farveælgeren, er den her:
  http://www.olebole.f2s.com/bestilling/dot_trans.gif
Bare højreklik på disse links og vælg \"Indlæs hyperlink på disk\" - eller hvad din browser nu siger.
Det virker kun i IE, da NS4.x ikke kan sætte farve på et text-felt. NS6 er der ikke testet for...klokken er mange og jeg vil hjeeeeem...!  :o)
/mvh
Avatar billede olebole Juniormester
26. maj 2001 - 04:23 #27
PS: Der er to hidden fields - ét for hver select - \'tone1\' og \'tone2\', der bliver sat med den værdi, du skriver i links\'ne i colorpicker\'en (nuance1, nuance2, osv). Jeg tænkte, du nok ville have det med op til serveren.
Colorpicker\'en kan du nok selv finde ud af at udvide på passende måde.
...og SÅ er det godnat...!
Avatar billede mb2000 Novice
26. maj 2001 - 10:45 #28
MB 2000

hvis jeg skal genfødes skal det være ligesom Ole, med samme sindsyge forstand på Html.
og de tossede koder....der er dog en ting som
chefen chefen ikke har taget med i betragning
.Hvad hvis folk vælger den forkerte farve - så bliver de nød til at vælge hvid igen og toned igen ....men mon ikke det skulle være en smal sag! 1000 tak for indsatsen jeg glæder mig til
det er færdigt. :-)
Avatar billede olebole Juniormester
26. maj 2001 - 17:38 #29
Så skulle den være der med lidt \'centralsibiriske indianer-hacks\' og noget  :o)
/mvh
Avatar billede engrob Nybegynder
26. maj 2001 - 19:33 #30
Er du sikker på den er helt go\' den der, Ole? Jeg mener, hvis man, som nogen gør, bare trykker på selectboksen en gang for at vælge, så popper vinduet jo op.
Avatar billede engrob Nybegynder
26. maj 2001 - 19:35 #31
Altså hvis man har valgt en tonet farve først, og ombestemmer sig og vil have en hvid.

Nå, hvad fuck det. Jeg har sikkert misforstået det, hehe.
Avatar billede olebole Juniormester
26. maj 2001 - 19:58 #32
Du kan vælge 5 liter tonet - f.eks. - og vælge farve. Hvis du har valgt forkert farve, kan du tage fat i selecten og slippe den på 5 liter tonet, igen....så popper color-pickeren op og du kan vælge ny farve.
Hvis du i stedet skifter til 5 liter hvid, er farven \'hvid\' valgt og ligger i det pågældende hidden field - men her popper pickeren da ikke op.
Er det ikke meget lige til? Eller er det bare koderen, der synes, hans egne tanker er logiske?  :o)
Avatar billede olebole Juniormester
26. maj 2001 - 20:00 #33
Nåhhhhhh......nu forstår jeg  :o)))
Hmmmmm...........der var måske lige noget, jeg burde se på.....  :o)
Avatar billede olebole Juniormester
26. maj 2001 - 21:34 #34
Nu ligger der et andet eksempel her:
  http://www.olebole.f2s.com/bestilling/index2.html
Ikke fordi mb2000 lægger mærke til det irritations moment, du talte om, engrob....han har jo en fornuftig computer, er forstår den slags  :o))
På en PC er det dog ikke fedt...!

Ja, jeg indrømmer: Det er et yderst \"uOleBole\'sk\" eksempel, der absolut kun fungerer i Internet Exploiter...!  ;o)
/mvh
Avatar billede engrob Nybegynder
26. maj 2001 - 23:26 #35
Jep, hvem der bare havde råd til en mac. Nå, hvad. Det er altid sjovt at kunne ødelægge en pc og købe det ødelagte igen uden man kan mærke det i pungen.
Avatar billede olebole Juniormester
26. maj 2001 - 23:33 #36
:o)
Avatar billede mb2000 Novice
27. maj 2001 - 16:56 #37
JA, nu ser det godt ud Ole - jeg har lige været inde på dit nye eks. , (dog stadig \"lidt\" rundtosset efter en 30 års føs´dag igår)

Køre farvebox popup vinduet  ikke lidt langsomt eller er det mit grej?
der går ca. 10 sek før den åbner tænk
når der kommer 80 farver....hmmm
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. maj 2001 - 17:26 #38
Jeg lider stadig efter 4 dage i Odense og en housewarming i København i går, så min ustabile psyke og min billige pissecomputer har svært ved at forstå hvorfor stilen skulle laves om til en \"vælg selv\" popup box?? Ang. computere er f.eks en Imac jo kun designet til moderigtige kvinder og vil overhovedet ikke passe ind i mit hjem.

Jo, Ole´s vindue kører en kende langsomt.

Avatar billede mb2000 Novice
27. maj 2001 - 17:47 #39
velkommen tilbage nikolajdu .
indtil vidre synes jeg om løsningen med color
picker, den skal bare køre lidt hurtigere også
når jeg kaster et hav af farver på...
Avatar billede olebole Juniormester
28. maj 2001 - 10:44 #40
Det er ikke script\'et, men f2s\'s server, der er langsom. Læg det et andet sted og det kører fint  ;o)
/mvh
Avatar billede olebole Juniormester
28. maj 2001 - 10:50 #41
Jeg har fjernet et par overflødige \'eval()\' i picker\'en - men det er stadig langsomt...prøv at køre det på en anden server.
/mvh
Avatar billede mb2000 Novice
28. maj 2001 - 16:13 #42
Hr. Ole..nu virker den da ikke mere, farven man vælger kommer ikke over i boxen
Avatar billede olebole Juniormester
28. maj 2001 - 16:30 #43
Undskyld.....en mega-brøler og en cashed side  :oD
Nu kører det igen, men prøv at flytte det til en anden server.....f2s\'s er monstrøs langsom  :o(
/mvh
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. juni 2001 - 21:41 #44
Jeg synes nu nok du var lige lovligt storslået med pointene her...