Avatar billede kjole Nybegynder
20. november 2006 - 21:48 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Line-break

Hej har en samling af inputfelter, er det muligt vha. CSS at lave linjeskift mellem disse?

Jeg har prøvet line-break:always; uden held.
Avatar billede kjole Nybegynder
20. november 2006 - 21:50 #1
Har også prøvet med normal og strict
Avatar billede jowii Nybegynder
20. november 2006 - 22:09 #2
<br> kan være en mulighed, selvom det er normal html.

Men hvorfor ikke bare sætte padding/margin på dit input felt.
Altså:

input {
margin-bottom: 10px;
}

Eller angiv det på input feltet, eller lav det som nyt navn, og hent vha. class.
Avatar billede notes2c Nybegynder
21. november 2006 - 09:54 #3
input er et inline element. Så du kan bruge:

input {
display: block;
}
Avatar billede kjole Nybegynder
21. november 2006 - 12:52 #4
Notes2c's svar virkede ikke.
Avatar billede olebole Juniormester
21. november 2006 - 14:50 #5
<ole>

Jo, notes2c's eksempel virker perfekt. Det introducerer da netop et linjeskift  =)
Prøv disse to eksempler:

    noget tekst her <input type="text"> og noget mere tekst her

- og:

    noget tekst her <input type="text" style="display:block"> og noget mere tekst her

/mvh
</bole>
Avatar billede notes2c Nybegynder
21. november 2006 - 15:03 #6
olebole >> Så behøver jeg heller ikke sige mere... Fin illustration.
Avatar billede olebole Juniormester
21. november 2006 - 16:00 #7
Tak - men nu, jeg ser på det accepterede svar, får jeg på fornemmelsen, spørgeren mener 'et _ekstra_ linjeskift'  ;o)
Avatar billede notes2c Nybegynder
21. november 2006 - 16:10 #8
Ja det kan da muligvis være, men tror det ikke...
Avatar billede apo Praktikant
21. november 2006 - 18:59 #9
Eller også tager spørgeren bare det første og 'bedste', der virker i IE - det er set et par gange før ;o)
Avatar billede jowii Nybegynder
22. november 2006 - 14:56 #10
Heh - vi må vente og se. Skal nok afgive points igen, hvis det er :-)