Avatar billede benjamin1989 Nybegynder
19. november 2006 - 15:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Start menu forsvundet. Hvordan får jeg den tilbage?

HeY!
For nyligt har jeg reinstalleret computeren. Da jeg så i dag var i gang med at installere forskellige drivere og software, komme startmenuen ligepludselig ikke frem efter en genstart.

Hvis jeg ændrer tema til klassisk, kan jeg se en lille grå linje i bunden af skærmen. Jeg kan højreklikke på den. Men kan ikke låse på for den så jeg kan trække den op til normal. HJÆLP?
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
19. november 2006 - 16:27 #1
Prøv evt. at køre et check på dine systemfiler via: KØR - skriv sfc /scannow. (husk mellemrummet mellem c og /)
Hjælper dette ikke ville jeg nok køre en reparation af windows med deraf nyinstalleringer af microsofts opdateringer.
Avatar billede gratis Nybegynder
19. november 2006 - 18:59 #2
Du ka bruge systemgendannelse og vælge et punkt fra før problemet opstod, minuset ved det er,at programmer der er installeret efter det valgte punkt, skal installeres igen.Du finder systemgendannelse her | Start | Alle Programmer | Tilbehør | Systemværktøj | Systemgendannelse | din pc blir genstartet og gendannet til det valgte tidspunkt.Du kan fortryde gendannelsen skulle det være.
Avatar billede jenscarlo Juniormester
19. november 2006 - 20:47 #3
Kik på det her.der er måske noget du kan bruge.http://www.winhelp.dk/95s14.htm
Avatar billede benjamin1989 Nybegynder
19. november 2006 - 23:50 #4
hmm..fik den ligepludselig frem.. nu er der så andre problemer, men...Skriv svar hvis i vil have point
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
22. november 2006 - 17:59 #5
Ønsker kun point såfremt mit tip har hjulpet dig, ellers ikke.
Avatar billede gratis Nybegynder
22. november 2006 - 18:56 #6
skal ikke ha point.
Avatar billede benjamin1989 Nybegynder
23. november 2006 - 08:20 #7
okay.. jens?
Avatar billede benjamin1989 Nybegynder
24. november 2006 - 10:29 #8
så tar jeg dem selv