Avatar billede vizone Nybegynder
04. november 2006 - 19:56 Der er 8 kommentarer

upload php hos b-one

Hej
Jeg har før haft en udbyder der hedder web10 nu har jeg B-one
Efter jeg er skiftet har jeg en PHP kode der ikke virker. jeg bruger koden så jeg kan uploade filer og den er som følger:
$file) { echo move_uploaded_file($file['tmp_name'], "images/" .$folder . $file['name']); } ?>

Det er nok noget med php versionen der ligger hos b-one, men kan man på en eller anden måde lave koden om så den passer til B-one ??
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
04. november 2006 - 20:00 #1
Vi skal måske se noget mere kode. Men det kunne være fordi du skal bruge $_FILES arrayet.
Avatar billede vizone Nybegynder
04. november 2006 - 20:24 #2
sorry havde ikke fået hele koden ind:
<?php
    foreach ($_FILES as $fieldName => $file) {
        echo move_uploaded_file($file['tmp_name'], "images/" .$folder . $file['name']);
    }
?>
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
04. november 2006 - 21:29 #3
Det er rigtig godt du allerede bruger $_FILES. Men så vil jeg bede dig om at være mere præcis omkring "kke virker".
Avatar billede vizone Nybegynder
04. november 2006 - 21:34 #4
det ville jeg også rigtig gerne, men jeg kender ikke det store til php, jeg ved bare at det virker hos web10 men ikke hos b-one.dk
og så var det bare at jeg tænkte om der var forskellige versioner af php siden det virker det ene sted og ikke det andet.

Selve upload funktionen er en tutorial jeg har downloadet...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
04. november 2006 - 21:49 #5
Så må jeg give op. Jeg er ikke spå-m/k. ;)
Avatar billede vizone Nybegynder
04. november 2006 - 22:02 #6
øv... jeg havde ellers håbet på at der var en haj der lige kunne tjekke forskellen og så lige fortælle at det nok var fordi web10 havde en nyere udgave og at man så lige kunne skrive lidt om i koden.. :(
Avatar billede old-faithful Praktikant
05. november 2006 - 03:03 #7
Jeg kan ikke udtale mig om hvad der er galt, men du kan sagtens skifte mellem PHP versioner hos One. Du skal trykke på "Avanceret" i kontrolpanelet.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
05. november 2006 - 03:27 #8
Du har vel sat de rigtige rettigheder på mapperne!