Avatar billede ljoh Nybegynder
04. november 2006 - 16:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke installere netværkskort

Hej
Jeg har et problem. Jeg kan ikke installere et trådløst pci-kort i en pc.
Hver gang den skal kopiere en fil der hedder m2400.sys til windows/system32/drivers låser pc'eren og jeg må køre systemgendannelse. Jeg har hentet ny version af filen på nettet med det samme resultat.
Netkortet er af mærket Microstar, og styresystemet er Winxppro.
Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede hldc Nybegynder
04. november 2006 - 16:48 #1
prøv at installere i fejlsikker tilstand  (tryk F8  under opsatart)
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2006 - 16:56 #2
Og hjælper det ikke så prøv at disable virusprogrammet under installationen af driveren
Avatar billede yamaha24 Nybegynder
04. november 2006 - 17:06 #3
Nogle netkort skal man installere driver først ,og derefter sætter man selve kortet ind i pc"eren..
Avatar billede ljoh Nybegynder
04. november 2006 - 17:35 #4
Ved fejlsikret tilstand og med virusprogrammet disablet kan jeg faktisk godt installere softwaren. Pc'eren kan dog ikke starte bagefter. Den låser i opstartsbilledet.
Iflg. den noget mangelfulde brugervejledning skal man først installere kortet i pc'eren.
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2006 - 17:54 #5
Er det et Asrock bundkort??
Avatar billede ljoh Nybegynder
04. november 2006 - 18:09 #6
Nej, det er et ECS L4S8A.
Avatar billede ljoh Nybegynder
26. august 2011 - 17:15 #7
lukket