Avatar billede azzyh Nybegynder
31. oktober 2006 - 14:31 Der er 1 kommentar

Skrive i billedet.

Hej
Jeg vil gerne have gjort sådan, at skrive et billede. F.eks hvis jeg tager et hjerte billede også i midten af hjertet vil jeg gerne have skrevet
"I LOVE YOU
Get_name"

Altså, man skriver sit navn i en textarea derefter trykker man vis ( en button ) og så går den til en side hvor den viser et billede hvor der står sit navn og ovenpå i love you.
Hvis i ikke kan forstå hvad jeg mener så tjek dette eksempel
( ikke mig der har gjort det ) :
http://www.NAVN.fuckingloveyou.com

Så kan i se "NAVN" er blevet skrevet i billedet, nogle der kan hjælpe. Jeg fik en kode af ejeren af fuckingloveyou.com, men han kunne ik helt hjælpe på grund af tidsmangel.

Koden jeg fik af fuckingloveyou.com er denne :
<?php
header("Content-type: image/png");
$im = imagecreatefrompng("images/heart.png");
$font = 'AGENCYR.TTF';
$black = imagecolorallocate($im, 0, 0, 0);
$name = $_GET['name'];
imagettftext($im, 60, 0, 20, 20, $black, $font, $name);
imagepng($im);
imagedestroy($im);
?>

mvh
Azzyhh
Avatar billede yvette Nybegynder
08. november 2006 - 09:28 #1
<?php
    $HTTP_HOST = strtolower($HTTP_HOST);
    if (ereg(\"^((.*)\\.)?([^\\.]+\\.[^\\.]+)$\", $HTTP_HOST, $regs)) {
        $subdomain = ereg_replace(\"^www\\.\", \"\", $regs[2]);

        header("Content-type: image/png");
        $im = imagecreatefrompng("images/heart.png");
        $font = 'AGENCYR.TTF';
        $black = imagecolorallocate($im, 0, 0, 0);
        $name = $subdomain;
        imagettftext($im, 60, 0, 20, 20, $black, $font, $name);
        imagepng($im);
        imagedestroy($im);

    exit;
} else {

    //Hvis intet navn er udfyldt går den til glemt.php, kan du jo selv ændre
    header("Location: glemt.php");
    exit;
}
?>