Avatar billede henrik22 Nybegynder
25. oktober 2006 - 21:35 Der er 13 kommentarer

HP psc 2510 "out of paper"

Hvad skal jeg gøre, min HP psc 2510 bliver ved med at sige:

    ” out of paper  - Load paper – Press OK to continue.”

Selv om at der ikke er mangle på papir. Hvis jeg trykker på OK kommer meddelelsen

    ”paper jam”

selv om at der ikke er noget papir i klemme, hvis jeg trykker på Ok igen kører den et stykke papir igen, og kommer med meddelelsen

    ”Press OK to print Aling  Page”

hvor efter det helle starter forfra igen.

Følgen er forsøgt:

-    Jeg har prøvet af slukke/tænde printerne
-    Jeg har prøvet en total reset - Ved at holde den ”firkantet” knappe ned samtid med at jeg holder knapper med ”3” ned når jeg tænder den, og holder dem ned i 30-60 sek.
-    Jeg har prøvet en reset af opsætning – Ved at holde ”opsætningen” og ”pil op” på engang

Hvad skal jeg gøre ?
Avatar billede peet49 Nybegynder
25. oktober 2006 - 21:41 #1
Ring her i morgen tidlid:70202845 (hp support)
Avatar billede henrik22 Nybegynder
25. oktober 2006 - 21:48 #2
Hvem skal jeg skal tale med ?
Avatar billede tiger_dk Mester
25. oktober 2006 - 21:50 #3
peet49
Avatar billede henrik22 Nybegynder
25. oktober 2006 - 22:02 #4
Fra hvilke tidspunkt ?
Avatar billede tiger_dk Mester
25. oktober 2006 - 22:18 #5
det ved jeg ikke, det var mere ment i sjov jeg skrev sådan ! Jeg tror dette nummer han oplyser det er til HP hotline eller det er det, fortæl dem om dit problem, så er den skid slået !!

Du har faktisk mulighed for at chatte med en supporter direkte (dog på endelsk), her http://h20180.www2.hp.com/apps/Nav?h_pagetype=s-006&h_lang=da&h_cc=dk&h_product=top&h_page=hpcom&h_client=S-A-R302-2
Avatar billede tiger_dk Mester
25. oktober 2006 - 22:19 #6
Avatar billede tiger_dk Mester
25. oktober 2006 - 22:20 #7
eller se her http://www.hp.dk/asp/aspcentre.php3

lad os lige høre når du har snakket med og om det har løst dit problem !
Avatar billede henrik22 Nybegynder
03. november 2006 - 21:40 #8
virker stadige ikke !!!
Avatar billede tiger_dk Mester
03. november 2006 - 22:49 #9
har du snakket fået snakket med HP ?

I såfald, har du prøvet at geninstallere printerdriveren ?
Avatar billede henrik22 Nybegynder
10. november 2006 - 17:43 #10
Problemet er der også når pointen ikke er tilsluttet netværket.

Jeg har snakket med HP, og deres ideer virket desværre ikke.
Avatar billede tiger_dk Mester
11. november 2006 - 11:13 #11
Lige en ting har du prøvet at koblet den til en anden pc ? Ikke fordi jeg siger der er noget galt med din pc ! Hvor gamle er printeren endligt ?
Avatar billede tiger_dk Mester
11. november 2006 - 11:20 #12
Lig en tinf, har du prøvet at chatte med en supporter via nettet ? Der kan man tid til at forklare lidt mere, vil jeg mene !
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. november 2006 - 11:39 #13
Det lyder meget som om papirsensoren er blokeret.

Ét er i hvert fald sikkert - det har intet med PC eller driver at gøre.

Til at starte med, tager du alt papir ud af printeren, og ser ind i bakken, om du kan få øje på en lille vippearm der skulle kunne registrere, om der er papir i printeren eller ej. Den sidder formentlig i klemme og skal løsnes.

Men i værre fald sidder der en masse snavs og blokerer for sensoren (hvis den er optisk), og så kan det være noget sværrere at komme til livs.

En anden ting der kan være galt, er den gummirulle der skal samle papiret op. Hvis den er slidt glat, kan den ikke fange papiret. Printeren vil opfatte det som om der sidder papir i klemme (Paper Jam), og muligvis også at bakken er tom.

Hvis du kan komme til den(dem), så kan du prøve at rense dem af i sprit ved at gnide modsat den retning, de drejer i printeren. Så vil du åbne de små porrer/gribemønster der er i rullen, og måske kunne få den til at kunne lidt igen.

Virker ingen af ovenstående ting - så tror jeg du må ud og kigge efter en ny printer.