Avatar billede hjemmeskoen Nybegynder
21. oktober 2006 - 14:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Baggrund og skrifte type i felter

Hej folkens..
Jeg ville meget gerne have en baggrund og en speciel skrifttype i min felter, altså felter hvor man eksempel skriver sit brugernavn og kode.
Men for ikke at ændre en masse felter, vil jeg bare indtaste det i min CSS, men det kan jeg ikke få til at virke - Desværre.

Jeg har forsøgt at sætte denne del ind i min CSS:
.input {
    background-image: url('/Billeder/bg.gif');

Og det fungerer ikke.

Men hvis jeg laver knappen sådan:
<input name="username" type="text" style="width: 100px; background-image: url('Billeder/bg.gif');">

Fungerer det fint.

- Nogle der har en løsning, så jeg kan ordne det hele via min CSS?
Avatar billede sneakraid Nybegynder
21. oktober 2006 - 14:38 #1
input {
    background-image: url('/Billeder/bg.gif');
}

^ uden punktum foran input. Men mon ikke du har fået lavet det her i den forkerte kategori, det har så vidt jeg kan se, ikke specielt meget med asp at gøre? :)
Avatar billede hjemmeskoen Nybegynder
21. oktober 2006 - 15:09 #2
Ja, det er da den forkerte kategori, min fejl :)
Tak for hjælpen, smid et svar så du kan få dine point :)
Avatar billede sneakraid Nybegynder
21. oktober 2006 - 21:47 #3
Hehe det var så lidt ;)