Avatar billede onmouse Nybegynder
19. maj 2001 - 13:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

data.swf hvordan ?

PÅ Flashkit web-site har jeg fundet en række tutorials af Flashkits Flashtracs ( swf player )
Men jeg kan ikke rigtig regne ud hvordan jeg skal lave data.swf filen, musikken / lyden er ikke noget problem, men der skal sættes nogle data ind
her er linket til flash track http://www.flashkit.com/loops/flash/players.shtml
Avatar billede diktator Nybegynder
19. maj 2001 - 14:10 #1
Hmm.. prøv at beskrive dit problem lidt yderligere...

Du kan f.eks. have en hovedfilm hvori du indlæser dine loops, eller sekvenser. Det kan gøres i stil med;

loadMovieNum (\"loop.swf\", 1);
Avatar billede onmouse Nybegynder
19. maj 2001 - 14:52 #2
Hvordan laver jeg data.swf filen ?
Tutorial kan downloades se ovenstående
Avatar billede onmouse Nybegynder
19. maj 2001 - 16:32 #3
Følgende manual, følger med tutorial, jeg kan bare ikke omsætte den i praksis !.

Quick guide: Using players and flashtraks data.
Just cut and paste player_mc MovieClip from player.fla inside your movie. you can set the variable \'datapath\' in the querystring to load a specific data file, or by default load data.swf from the same folder.

The flashtraks data.swf that you download from Flash Kit contains the following information that you can access and use:

labels:

\'play\' for play loop,
\'mute\' for mute loop,
Variables:
\'load\' variable, it set to \'yes\' when all data loaded, so you can use this for check all data (sound) loaded.
\'rows\' variable, contain number of rows with eq data.
\'data1\',\'data2\'...\'datan\' variables, contain the data for the peaks, organized format example: \'0102030405060708\' 8 values with 2 digits each value. values from 00 to 99, so you can use it for showing any eq visualisation (bars, dots, osciloscope etc...)
\'length\' variable, loop length in sec.
\'fulllen\' variable, loop length in msec.
\'step\' variable, show step (in msec) for each data row.
Usually you will use only \'load\',\'rows\',\'fulllen\',data...\' variables
Avatar billede onmouse Nybegynder
24. maj 2001 - 10:38 #4
accepter