Avatar billede n-style Nybegynder
04. oktober 2006 - 23:21 Der er 3 kommentarer

USB 2.0 problemer

Hej

Jeg kører windows xp på en toshiba bærbar med USB 2.0 porte. Jeg har en USB 2.0 kompatibel ekstern harddisk der hidtil har kørt uden problemer, men da jeg i dag tilsluttede den, får jeg at vide at enheden vil fungere hurtigere hvis jeg tilslutter den en USB 2.0 højhastighedsport - og rigtigt nok, forbindelsen er blevet ganske langsom.

- dvs at der må være sket noget med mine USB-porte. Men hvad kan problemet være, og hvordan løses det?

Er lidt på bar' bund :-)

På forhånd tak!
Avatar billede ebe Praktikant
04. oktober 2006 - 23:35 #1
prøv at fjerne alle usb-controllere osv.. i enhedshåndtering og genstart computeren, så bliver de genindstalleret.
Avatar billede n-style Nybegynder
05. oktober 2006 - 00:00 #2
ebe> jo tak, det hjalp! vil du ha' points?
Avatar billede ebe Praktikant
05. oktober 2006 - 00:02 #3
jooo-da.. det vil jeg da egentligt gerne, hvis de hjalp  :)