Avatar billede kolosa Nybegynder
04. oktober 2006 - 14:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Søger en til og prgrammere min booking hjemmeside Har selv design

Hej!
Jeg søger en der kan hjælpe mig med og programmere en hjemmeside, billigt.
Til mit bookingbureau der formidler musik og underholdning.
Jeg vil gerne ha´ kodet en side a la www.bookinghuset.dk hjemmeside.
Hvor jeg selv skal kunne uploade kunstnere (dvs. billeder, tekst osv) i diverse genre +
rette tekst og informationer på diverse sider.
Jeg har selv et webdesign klar, som er lavet i Photoshop.

Ps. siden skal vel programmeres i Php?

mvh. nicklas
Avatar billede olebole Juniormester
04. oktober 2006 - 14:17 #1
<ole>

Hvad er billigt? En musiker-tarif ligger vel efterhånden på omkring 12-1500 kr. for 2x45 min. - hvortil skal lægges udgifter til transport og booker. En koder koster nogenlunde samme timepris (dog uden fordyrende mellemhandlere), så det kan hurtigt løbe op  =)

Hvad er dit budget?

/mvh
</bole>
Avatar billede kolosa Nybegynder
04. oktober 2006 - 14:27 #2
Har et webbudget på ca. 6000kr. er et nystartet firma.
Som sagt har jeg designet alle siderne! Så det hele er lige til, hvis man kan og har lyst til og kode!
Avatar billede kolosa Nybegynder
04. oktober 2006 - 14:27 #3
Har et webbudget på ca. 6000kr. er et nystartet firma.
Som sagt har jeg designet alle siderne! Så det hele er lige til, hvis man kan og har lyst til og kode!
Avatar billede areon Nybegynder
04. oktober 2006 - 15:08 #4
Hej Nicklas,

S&#229;fremt du selv har grafikken vil vi gerne bygge dit system op fra vores CMS, s&#229; du selv i fremtiden let og hurtigt kan vedligholde din side.

Skriv til mig p&#229; sorensen@orangeweb.dk
Avatar billede pehory Nybegynder
04. oktober 2006 - 16:15 #5
Hej Nicklas
Kontakt mig på peter@peterrytter.dk så finder vi ud af noget.
Avatar billede cybermike Nybegynder
04. oktober 2006 - 19:42 #6
Såfremt det stadig er aktuelt vil jeg også gerne byde på opgaven.

Kontakt mig på mail@mc-solutions.dk
Avatar billede s0mmer Nybegynder
04. oktober 2006 - 23:09 #7
Stiller mig til rådighed
www.defunc.org for mere info
Avatar billede e_w Nybegynder
05. oktober 2006 - 10:59 #8
Hej..
Det kan vi godt finde ud af..
Kontakt mig gerne via mail

Mail: william@engbjerg.net
Referencer kan ses her. www.engbjerg.net

Mvh. e_w