Avatar billede otis Nybegynder
04. oktober 2006 - 10:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Cutting af hjemmeside

Hej Eksperter

Jeg søger en grafiker der kan hjælpe mig med at lave en hjemmeside. Jeg har et layout i en PSD fil, hvor alle lag og så videre ligger klar til indsættelse.

Der bliver opgaver med en masse lag, og milimetisk tilpasning. Derfor kræver jeg at du har forstand på photoshop, samt css.

Siden skal være færdig senest i morgen (torsdag den. 6/10), så jeg håber at der er nogen der kan være behjælpelige.

Hvis du kan tage opgaven, og har tid til at afsætte et par timer i aften, på at lave siden, så kan vi finde en god pris.

Mvh. Otis.
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2006 - 10:59 #1
Hej Otis

Jeg kan se på det fra klokken 17 og frem til omkring 21 hvis det skulle være, du kan fange mig på osj@device.dk

Så kan vi evt. aftale nærmere.

Mvh
Ole Jørgensen
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2006 - 23:30 #2
Nu har jeg ikke fået nogen mail fra dig, så regner med det ikke blev til noget alligevel.
Avatar billede otis Nybegynder
24. oktober 2006 - 05:39 #3
Undskyld jeg ikke fik kontaktet dig, men jeg fik småtravlt med det hele, så jeg glemte det her i farten ;-)