Avatar billede agrezz Nybegynder
01. oktober 2006 - 18:43 Der er 7 kommentarer

Fifa 07

øhm hurtigt spørgsmål, jeg har erhvervet mig fifa 07, og sidder nu og bander og svovler over styringen af spillere fungerer ufattelig langsomt. Jeg styrer med keyboard (diNovo), og det er som om det hele tiden er bagud når jeg taster.. nogen der har oplevet det samme eller kan finde henvisninger til problemet?
Avatar billede agrezz Nybegynder
01. oktober 2006 - 18:44 #1
vidste sgu ik lige som eksperten havde en sektion om spil så det blev i generelt :-)
Avatar billede mortenbock Nybegynder
01. oktober 2006 - 19:51 #2
Er det et trådløst tastatur? Så kan der godt nogle gange være problemer med latency.
Avatar billede agrezz Nybegynder
01. oktober 2006 - 21:13 #3
hm jeg har lige prøvet at installere det på min bærbare også.. ingen forskel.. ved ikke om spillet SKAL fungere sådan :P temmelig skuffende :( ingen der har spillet det nye fifa? sig ikke jeg har brugt penge forgæves ;(
Avatar billede mortenbock Nybegynder
01. oktober 2006 - 22:03 #4
Altså når man spiller fifa generelt, så er det jo ikke som de gamle Sensible Soccer spil. Der er en realistisk tid fra at man giver en spiller ordre til at vende om, og til at han gør det. Han skal jo lige nå at sætte farten ned...

Har du tidligere udgaver af Fifa installeret uden denne opførsel?
Avatar billede agrezz Nybegynder
02. oktober 2006 - 09:29 #5
tror jeg har fifa 2005 liggende et eler andet sted.. men jeg tror der er noget glat, det som om jeg heller ikke kan kontrollere skyd styrken.. må lige teste det lidt mere...
Avatar billede mortenbock Nybegynder
02. oktober 2006 - 23:46 #6
Jeg har også nogle gange oplevet at et tastatur ikke tillader at man har trykket mere end 2 taster ned på én gang. Måske kunne det være en årsag?
Avatar billede agrezz Nybegynder
03. oktober 2006 - 09:34 #7
måske, fandt du en løsning? det er også i menuerne i spillet, det som om der er ½ sekund delay, hvilket er umuligt at spille med..