Avatar billede hyperactive Nybegynder
24. september 2006 - 13:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Refreshe andet vindue

Jeg har et parent vindue med en kalender. Når man klikker på en dag åbner der en popup, hvor man kan oprette en ny aftale (window.open('newAppointment.aspx?date={0}','mywindow','width=400,height=500'))

Aftalen oprettes i en formular, som submittes ved hjælp af en linkbutton. Aftalen gemmes derefter i databasen.

Som ekstra funktion ønsker jeg at et klik på denne linkbutton skal refreshe kalender vinduet (calendar.aspx) og lukke popuppen (newAppointment.aspx).

Hvordan gøres dette?
Avatar billede snepnet Nybegynder
24. september 2006 - 13:47 #1
I dit kalender vindue kan du få fat i det vindue der har åbnet den med
window.opener
Du kan lave et reload i javascript med
window.location.reload()
Mvh
Avatar billede hyperactive Nybegynder
24. september 2006 - 14:03 #2
Kan du komme med et mere konkret eksempel.... Er det med en onclick event på min linkbutton?
Avatar billede mikkel_strack Nybegynder
24. september 2006 - 14:25 #3
protected void Button_Click(object sender, EventArgs e)
{
    //Her er din kode ved klik
    bla bla bla

    //Denne refresher parent og lukker vindue
    body.Attributes.Add("onload", "window.opener.location.reload(); window.close();");
}

//Sådan skal din body se ud
<body runat="server" id="body">
Avatar billede hyperactive Nybegynder
24. september 2006 - 17:53 #4
Præcis mikkel.... Smid et svar og du får pointene
Avatar billede mikkel_strack Nybegynder
24. september 2006 - 18:48 #5
Svar