Avatar billede larsvik Nybegynder
23. september 2006 - 19:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Efter formateringen?

Hej
Jeg har lige formateret og vil jo sågerne opdatere min windows og andre ting... som at følge med på Eksperten.dk... Men efter formateringen kan jeg ikke få kontakt med min trådløse router (en linksys WRT54G) Jeg har installeret mit trådløse kort og kan også finde det trådløse netværk, men den vil ikke tildele en IP adr. så jeg kan komme på nettet.
Nogen der har lidt tid her på en lørdag aften..

//larsvik
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
23. september 2006 - 20:36 #1
Er din router krypteret. Det kan du finde ud af ved at gå ind i opsætningen.
Avatar billede larsvik Nybegynder
23. september 2006 - 20:48 #2
hvad mener du med krypteret.. hvis du mener om der er opsat noget sikkerhed ved en wpa nøgle så ja..
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
23. september 2006 - 20:50 #3
Hvis routeren er krypteret kan du prøve at disable krypteringen i wireless network mode.
Prøv så at gå i en DOS-prompt og skriv ipconfig /all. Der skulle du så få en IP-adresse, standard gateway og DHCP-server.
Fortæl mig hvad du får hvis du får noget.
Avatar billede larsvik Nybegynder
23. september 2006 - 21:12 #4
Så er det kommet til at virke... havde noget med WPA nøglen at gøre.. jeg har en defineret en men den skulle bruge den krypterede version af den... så klaret..
tak for din tid..  Smid et svar ;-)
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
23. september 2006 - 21:15 #5
Det var fint at du kom så langt. Jeg siger tak for point.