Avatar billede trust1 Nybegynder
21. september 2006 - 20:20 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Office produktnøgle!

Jeg skal geninstallere windows xp og dvs. at Office 2003 også skal geninstalleres. Hvor ligger nøglen på HD så jeg ikke skal aktivere igen?
Har fundet XP nøglen..

Og lige en ting mere. Backup af email konti, hvor gør man lige det?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
21. september 2006 - 20:27 #1
Du kan finde nøglen hermed dette program under secrets, men jeg er helt sikker på du skal bruge den ige ved formatering.

http://www3.sympatico.ca/gtopala/about_siw.html
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
21. september 2006 - 20:30 #2
Angående E-mail Outlook> filer>importer Eksporter
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
21. september 2006 - 20:31 #3
Stavefejl er gratis :-D
Avatar billede trust1 Nybegynder
21. september 2006 - 20:43 #4
Det er filen jeg vil tage backup af. Ligesom xp' \System32\wpa.dbl

Kan ikke eksportere email konti. Kun importere.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
21. september 2006 - 21:20 #5
Øjeblik så finder jeg ud af hvor PST filen ligger i Outlook.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
21. september 2006 - 21:26 #6
C:/Documents and Settings>brugernavn>Lokale indstillinger>Application Data>Microsoft>Outlook
Der finder du den som PST fil.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
22. september 2006 - 10:26 #7
Her er det mere uddybende.
http://support.microsoft.com/?kbid=287070
Avatar billede trust1 Nybegynder
22. september 2006 - 14:51 #8
Det er ikke den fil jeg tænker på. I WinXP laver du er backup af filen WPA.DBL så når du har geninstalleret XP, så kopiere du bare filen tilbage i Windows. Så er man fri for at aktivere igen. Kræver at hardwaren er den samme, ellers virker det ikke..

Så vil bare vide om den også findes for Office 2003, så man ikke skal aktivere igen.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
22. september 2006 - 15:09 #9
Kan ikke svare på det, kan du ikke bare bruge produktnøglen igen?
Avatar billede trust1 Nybegynder
24. september 2006 - 14:33 #10
Kan forstå at det åbenbart ikke kan lade sig gøre.
Lukker og beholder point, da der ikke var brugligt svar.
27. september 2006 - 20:33 #11
...ikke var brugligt svar... ???