Avatar billede nicklasb Nybegynder
12. september 2006 - 18:11 Der er 1 løsning

Fejl ved importering af nøgle og certifikat i forbindelse med SSL

Hej,

Jeg har tilføjet mod_ssl til min Apache -testserver, og genereret et certifikat.

Når jeg i min virtual host tilføjer enten nøglen (.key) eller mit certifikat (.crt) går det fint.
Men vælger jeg at tilføje dem begge på samme til, kommer en Windows -dialog med følgende;

Instruktionen ved "0x6fd0eebd" refererede hukommelse ved "0x00f63a50". Hukommelsen kunne ikke "read".

hvorefter det er muligt at klikke enten OK eller Annuller.

Jeg har i min virtual host skrevet følgende;

    SSLEngine on
    SSLCipherSuite ALL:!ADH:!EXPORT56:RC4+RSA:+HIGH:+MEDIUM:+LOW:+SSLv2:+EXP:+eNULL
    SSLCertificateFile D:/Webserver/www/ssl/cer.crt
    SSLCertificateKeyFile D:/Webserver/www/ssl/cer.key

    <Files ~ "\.(cgi|shtml|phtml|php3?)$">
        SSLOptions +StdEnvVars
    </Files>
    <Directory "cgi-bin">
        SSLOptions +StdEnvVars
    </Directory>

    SetEnvIf User-Agent ".*MSIE.*" \
            nokeepalive ssl-unclean-shutdown \
            downgrade-1.0 force-response-1.0

    CustomLog logs/ssl_request_log \
              "%t %h %{SSL_PROTOCOL}x %{SSL_CIPHER}x \"%r\" %b"

På forhånd tak for hjælpen
/Nicklas B.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
17. juli 2007 - 09:08 #1
Lukker igen.