Avatar billede rockknalde Nybegynder
22. august 2006 - 18:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på live messenger.

Jeg har installeret Live-messenger 7.5 og det fungerede uden problemer i et stykke tid, men lige pludseligt kan jeg ikke logge på længere..??

Jeg får beskeden:

fejlkode:80048820

udvidet fejlkode: 80048412

Jeg har googlet fejlkoden, men ikke fået noget klart svar..(måske der ikke er noget)

Jeg kan sagtens logge på webmessenger. Jeg kører med xp, og har logget på før på mit trådløse netværk men live 7.5. Har også prøvet at installere og afinstallere..

Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede nidyahou Praktikant
22. august 2006 - 18:47 #1
Den prøvede jeg også - prøv at hente live messenger igen fra msn.com det virkede for mig.
Avatar billede uffesteenberg Novice
22. august 2006 - 20:25 #2
Samme problem her.. kunne heller ikke komme på nettet og min firewall opførte sig også underligt. Er vendt tilbage til Messenger 7.5 efter at have prøvet at geninstallere et par gange - nu er alt i orden! Har hørt om flere, der har problemer med den nye Live Messenger 8.....
Avatar billede rockknalde Nybegynder
22. august 2006 - 23:15 #3
Jeg har nu afinstalleret messenger 8.0 og installeret 7.5 i stedet, og jeg er lige vidt.
Det virker ikke??
Avatar billede spocky Nybegynder
23. august 2006 - 00:00 #4
et gæt vedrørende live msn proms tjek at din dato og tid står rigtigt
Avatar billede rockknalde Nybegynder
23. august 2006 - 02:19 #5
Og vi har en vinder! Tak for hjælpen, jeg anede ikke det havde indflydelse. Bare skriv noget hvis du vil have point, ellers lukker og slukker jeg spørgmålet :-)
Avatar billede spocky Nybegynder
23. august 2006 - 19:51 #6
noget: :-)