Avatar billede donh Nybegynder
22. august 2006 - 12:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til frame-skift efter afspillet film (flv)

hej

Jeg har importeret en film i frame 3 i main-timeline, filmen har instance navnet slankekuren. Jeg vil gerne have, at når filmen er færdig, skal den gå tilbage og stoppe i frame 2.

Er der nogen der kan hjælpe... og måske skære koden ud i pap for mig,... da jeg ikke er så stærk til kode.

På forhånd tak!!
Avatar billede kragekjaer Praktikant
22. august 2006 - 14:33 #1
Avatar billede donh Nybegynder
22. august 2006 - 15:46 #2
hey kragekjaer

Havde set og prøvet den kode der, men kan sgu ikke få den til at virke.
Hvis jeg nu tager denne her kode:

var video_playerListener = new Object();
video_playerListener.complete = function(eventObject) {
    if (eventObject) {
        trace("media is Finished");
        gotoAndStop("end");
    }
};
video_player.addEventListener("complete", video_playerListener);

Har sat den ind i AS layer i det frame-nr, hvor filmen ligger... rigtigt?

gotoAndStop("end"); skal vel laves om til gotoAndStop(2); ikke ?

Hvad med filmens instance-navn (slankekuren)?.. det skal vel også sættes ind et sted?

er der andet der skal omdøbes... fx "complete"?

håber du kan hjælpe mig...
Avatar billede donh Nybegynder
22. august 2006 - 17:27 #3
har fået det til at virke sådan her... :

var listenerObject:Object = new Object();
listenerObject.complete = function(eventObject:Object):Void {
    gotoAndStop(2);
};
instance-name.addEventListener("complete", listenerObject);

tak anyway
Avatar billede kragekjaer Praktikant
22. august 2006 - 17:41 #4
flot